Luku 3: "En mä oo sokee"

21 2 1
                                    

---Draco---

Olin jotenkin selvinnyt tupani oleskeluhuoneeseen bileistä. Heräsin sohvalta, ja Pansy nukkui vieressäni. Yritin nousta niin, ettei Pansy heräisi, muuta hän säpsähti istumaan. 

"Ai, huomenta Draco" hän sanoi ja hieroi silmiään. 

"Huomenta vaan" tokaisin ja nousin seisomaan. 

"Oota Draco. Ootsä menossa aamupalalle?" 

"Tottakai, minne muuallekaan" En nyt jaksaisi Pansya. 

Lähdin kävelemään kohti Suurtasalia. Tunsin jonkun tarttuvan käteeni. Hetken luulin, että se oli Harry, mutta joudun pettymään, kun näin Pansyn kävelevän vieressäni. Olin niin häkeltynyt tilanteesta, etten voinut muuta kuin pitää häntä kädestä. Huomasin Pansyn vilkuilevan sivulleen ja yrittävän peittää punastumisensa. Pääsimme Suurensalin oville, ja päästin Pansyn kädestä. Pansy katsoi minua surullisesti. En huomioinuit häntä. Menimme istumaan Luihuisten pöytään.

Pansy jutteli joidenkin Luihuistyttöjen kanssa, itse katselin Rohkelikon pöytään päin. Huomasin Harryn istuvan siellä. Katseemme kohtasivat hetkeksi.

---Harry---

Katsoin Luihuisten pöytään. Juuri samaan aikaa Draco sattui katsomaan minuun päin. 

"Omg, siis meillä oli niin kivaa! Eikö niin Harry?" Ginny selitti kovaan ääneen vieressäni.

"Hmm...joo niin oli" vastasin vaisusti. En keskittynyt keskusteluun. Huomasin Dracon nousevan Luihiusten pöydästä. 

"Harryyyy, meidän pitää mennä tunnille" Ginny roikkui kädessäni. 

"Joo, mennään" 

---

"Mitä sul on seuraavana?" Ginny kysyi, kun liemituntimme oli päättynyt. 

"Ginny meidän pitää puhua" totesin hänelle. Odotimme, että muut oppilaat lähtivät luokasta.

"No, mitä nyt Harry?" hän katsoi minua. Yritin vältellä hänen katsettaan. 

"No kun..." aloitin. "Siis haluutsä olla vielä mun kaa?" 

Ginny katsoin minua ihmeissään. "No totta kai. Mikä toi kysymys oli olevinaan?" 

"Luuletko sä vittu et mä oon sokee!?" huusin hänelle. Ginny näytti pelästyvän. "Luuletko sä et mä en nähny sua ja Deania!?" 

Huoneeseen tuli hiljaista. Ei minun sitä niin pitänyt sanoa. 

"Sori, en mä sitä niin tarkoittanut" sopersin. 

"Ei sitten. Unohetaan se ja jatketaan vaan tätä." hän yritti pelastaa tilanteen. 

"Voi vittu..." mutisin. 

"No, jos sulla ei ollu muuta, niin mä tästä lähen seuraavalla tunnille." Ginny tokaisi ja marssi pois huoneesta. Jäin yksin seisomaan liemiluokkaan. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Afraid to love ~ Drarry ~ FinnishWhere stories live. Discover now