---Draco---
Hiivimme Pansyn kanssa kohti tähtitornia. Olimme jo myöhässä bilestä.
Oven ulkopuolella seisoi muutama Puuskupuhin oppilas. Menimme heidän ohi sisään tähtitorniin. Musiikki soi kovaa ja kaikki näyttivät tanssivan.
Menin nojailemaan seinään huoneen nurkkaan. Katselin väkijoukkoon. Pansy tanssi jonkun toisen luihuispojan kanssa. Hyvä, että hänellä sentään oli hauskaa.
---Harry---
"Äh, Ginny, me tanssittiin jo ihan tarpeeks" huokaisin Ginnylle, kun tämä yritti vetää minua mukaan tanssimaan.
"Eiku oikeesti, nyt tule tanssimaan." hän yritti. En liikahtanut.
"Tanssi vaikka Ronin kanssa" ehdotin hänelle. Käännyimme katsomaan, missä Ron on. Tottakai hän oli tanssimassa Hermionen kanssa.
"No, mut silti...emmä ny jaksais" mutisin.
"Iha sama. Sit mä meen yksin" Ginny tokaisi ja meni väkijoukkoon.
Jäin seisomaan yksikseni. "Vittu..." mutisin. Lähdin kävelemään kohti ovea. Olin jo melkein ovella, mutta huomasin jonkun istuvan vähän matkan päässä tornin reunalla. En tunnistanut takaapäin, kuka se oli.
Otin muutaman askeleen lähemmäs. Hahmo kääntyi. Voi helvetti se on Draco. Hän ei sanonut mitään kääntyi vain takasin, ja tuijotti taivaalle.
Katsoin ettei kukaan seurannut minua, ja menin hänen viereensä istumaan. Istuimme hetken hiljaisuudessa. "Eikö sua pelota, että sä putoat?" kysyin häneltä.
Hän vain naurahti "Pelottaaks sua?"
Naurahdin itsekin. "No joo, mut antaisit sä mun pudota?"
Draco katsoi minua ihmeissään. Mitä vittua just sanoinkaan? Siinä juomassa taisi olla jotain muutakin kuin vain kurpitsamehua.
Draco käänsi katseensa taas taivaalle. "Älä huoli, en mä sille sun tyttöystävälle kerro." hän hymyili ilkikurisesti.
Löin häntä kevyesti olkapäähän. "Haista paska!" Nauroimme molemmat kovaan ääneen. Ehkä Dracon seurassa voisi viihtyäkkin.
"Harry! Minne sä menit?" kuulin Ginnyn huutavan vähän matkan päästä.
"Hitto, tule." sanoin Dracolle ja vedin hänet mukanani kirjakasan taakse.
Huomasin Ginnyn tulevan huoneeseen. "Harry!" hän huuteli.
"Minne se näin nopeesti ehti mennä?" kuulin Deanin tulevan hänen perässään. Miksi Dean oli Ginnyn kanssa? He katselivat ympärilleen, selvästikkin tarkistaakseen, ettei ketään ollut lähettyvillä.
Katsahdin Dracoon päin. Hän vain tuijotti Ginnyä ja Deania. Yhtäkkiä hän naurahti aika lujaa, ja laitoin nopeasti käden hänen suulleen. Käännyin itsekkin katsomaan, mitä oli tapahtumassa.
Ginny ja Dean suutelivat! Ja todellakin suutelivat. Eivät vain silleen pienesti huulille, vaan oikein ahmivat toisen huulia.
Mutta...minusta ei tuntunut miltään. Ei minulla ollut enää tunteita Ginnyä kohtaan. Olisin halunnut nousta taputtamaan ja onnitella Ginnyä. En kuitenkaan tehnyt niin.
Käännyin takaisin Dracoon päin. Käteni oli edelleen hänen suullaan. Otin käteni hitaasti pois, mutta koskin hänen pehmeitä huuliaan. Tuijotin Dracoa silmiin. Hänkin katsoi minua. En todellakaan tiennyt, mitä tehdä.
YOU ARE READING
Afraid to love ~ Drarry ~ Finnish
FantasyHarry ja Draco ovat aloittamassa uutta lukuvuottaan Tylypahkassa. Kummallakaan ei mene kovin hyvin. Löytävätkö surulliset sielut toisensa? Hyväksyvätkö kaikki sen? Varoitus! Sisältää: kiroilua, seksuaalisia kohtauksia