Uyandığımda sabah olmuştu ama sıkıntımız bu değil HAYLA UYKUM VARDI.Sicacik yatağımdan kalkmak istemiyordum.Malesef kalkmak zorunluydum.Yatagimdan kalktım,Edgara baktım hayla uyuyordu.Kaldirmak istemedim,onu uyurken izlemek değişik hissettiriyordu.Bakislarimi kesip hazırlanmaya başladım.Lavaboda üstümü degistirip saçımı yaptım.Kahvaltiyi bu sefer ben hazırlamaya başladım.
Edgar ağzindan☆
Sabah sabah bu çaturtu sesleri neydi böyle!pfff..hoşuma gitmemişti.Saate baktım şok geçirdim saat 08:45!Hemen hazırlandım.Mutfaga gittiğimde colette benim uyanmamı beklercesine oturmuş telefona bakınıyordu..
Edgar:"Geciktigim için üzgünüm ama-"
Onu gördüğümde şok geçirdim.Kirmizi bir lise eteği,kollarını kapatan mavi uzun kollu ve üstünde kırmızı ceketimsi birsey giymişti kafayı yiyordum galiba.O an colette konuştu..Colette:"Sorun değil,neyse kahvaltımızı yapalım yoksa geç kalicaz"
Edgar:"E-eh tamam"
Masaya geçtim ve yemeğimi yemeye başladım.Guzel yapmıştı...Benimkinden daha iyi olamazdı ama.Kahvaltimizi yiyip yurttan çıktık.Hemen okula doğru yol aldık.Okula geldiğimizde sırasına gectik ve hocayı beklemeye basladik.
Colette agzindan☆
Hocayı beklerken sıkılmıştım.kulakligimi takıp müzik dinlemeye başladım.Hem müzik dinlerken hemde edgara bakıyordum.5 dakika sonra hoca geldi kulaklığımı çıkarıp hocaya odaklandım.
Byron:"Evet çocuklar bugünün özel bir duyurusu var.Duyuru şöyle Akşam 20:00 okul balosu olacak 02:30 ise balo sona erecek.Okulda herkes bu baloya eşi olarak girebilirler.Duyurumuzu yaptığımıza göre derse başlayabiliriz
Ben otomatikman baloya gitmiyecektim.Acaba kızlar kimle gitceklerdi.Tenefuste konuşurduk bunu düşünmeye bırakıp hocanın anlattığı şeye odaklandım.
Zil çalmıştı direk kızların yanına fırladım.Hemen onları soru yağmuruna tuttum.
Colette:"KIZLAR BALOYA KIMLE GIDICEKSINIZ,ISIMLERI NE,YAKISIKLILARMI,DANS ETMEYI BILIYOLARMI AYAYAYAYAAYAY"
Piper:"Ben kendi eşimle gidicem"
Emz:"Aynı şey benim içinde gecerli"
Colette:"hmm ben ise herzamanki gibi gitmicem"
Emz:"BU SENE GIDECEGINE SOZ VERDIN BANANE GIDECEKSIN O BALOYA A-AAAA!"
Piper :"Emz haklı colette söz verdin"
Colette:"peki kızlar sadece sizin için?"
Emz:"O zaman esin belli olmuştur!"
Colette:"Yakın arkadaşlarımdan olursa daha mutlu olurum"
Piper:"Tabikide Edgar senin eşin olacak"
Colette:"WTF?!?!ANANIZI SIKTIRMEYIN LAN!"
Emz:"İtiraz yok canisi!"
Colette:"Ben gidiyorum pff!"
Piper:"Pat diye soylenmez emzcim be"
Emz:"Birsey olmaz iki dakika sonra teşekkür eder"
Utanmış bir şekilde sırama geçtim.Uykusuz olduğum için bi ayrı sinirliydim birde burda sinirlendiriyorlar.Sirama kafamı koyup neden böyle bir söz verdiğim düşüncesine takıldım.
O an Emz ve piper☆
Emz:"Şimdiki işimiz Edgar ile konuşmak!"
Piper:"Planını bilmiyorum ama bela açma lütfen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDENIN BANA AIT♡(Colette x Edgarx☆)
DiversosBeni duvar arasına sıkıştırıp sakın bi sesle "Bana aitsin."dedi..