Bevezető

159 4 4
                                    

Halii, jöt egy jó ötlet! Szóval át írom a Bevezetőt! (mert hát eddig csak Bevezető volt khm khm) ésss, ha valami nem tetszik akkor azt nyugodtan meg írhatjátok! <3

-Luna! Ma éjszakás leszek a benzinkúton, nem jösz el velem? Meg amúgy is munkát keresel, és a főnököm úgy is keres egy új munkást, szóval?-kérdezte mosolyogva a nővérem, miközben nézte tvt-uhum, miért ne?-ültem le mellé-figyelj.. Ha majd össze gyűjtök annyi, lehetne egy-

-igen, lehet macskánk-nézett rám kék szemeivel-tényleg?!-kérdeztem meg lepődve-uhum, és nem kell csak a saját pénzedből nevelni a macskát, szívesen segítek

-köszönöm Emily!-öleltem meg-de én megyek át öltözni a munkás ruhámba, fél óra és indulunk-aztán kikapcsolta a tvt, és bement a mellette lévő szobába-te is szedj magadra melegebb cuccot!-szólt rám-rendben!-fel vettem egy szürke farmert, rá egy hosszú ujjú pólót, arra pedig egy rövid ujjú piros-feketés kockás inget-nem unod már ezt az outfit-et? Szinte minden nap ezt hordót!-kuncogott Emily-nem, vagy hát még nem-válaszoltam-nah, pakolj össze egy táskába a cuccainkat, én addig ki hozom a garázsból a motort-mondta Emily-oké!-s elővettem egy füllhallgatót, töltőt, kulacsot, ház kulcsot, egy kekszes csomagot, kettő csokit, és a telefonomat. Be cipzároztam a táskám, s kimentem a lakásból, s bezártam az ajtót, és oda mentem a lifthez, s meg nyomtam az a gombót, amivel felhívom a liftet. Miközben vártam oda jöt mellém a szomszád srác-hát te?

-dolgozni megyek a nővéremmel-válasszoltam-én a nagymamámhoz

-ilyen későn?

-igen, lakziba megyek

-hogy, hogy?

-a bátyámat felvették a helyi legjobb gimibe, így ezt ünnepeljük, csak nekem most van időm elindulni

-jaaah, értem-és egyszer csak egy csengőre lettünk figyelmes. A lift megérkezett-hölgyeké az elsőbbség-nyújtotta ki a kezét-óh, milyen udvarias valaki!-kuncogtunk egy jót. Beszálltunk a liftbe. Még egy kicsit beszélgetünk, arról, hogy hogyan képzeljük el a jövőt, meg hogy hova akarunk költözni, s lassan le is értünk-akkor.. Szia!-köszönt el-oh várj!-szóltam oda neki, s oda adtam neki az esernyőmet-azt mondják hogy kb.. Hajnalkor  esni fog az eső, és gondolom nem csak egy kicsit leszel ott-nyújtottam neki az esernyőmet-oh, én.. Köszönöm Luna! Ja és.. Jó munkát!-s meg ölelt, én pedig vissza öleltem meg-szia, Ji-son! (Asszem így írják ezt a nevet)

-szia Luna!-s elkezdet meni a busz megálló felé, s mire egy kicsit messzebb volt oda kiáltottam neki-nem tartózol semmivel, oké?

-oké!-s egy kicsit még néztem de utána oda mentem Emily-hez, és felvettem a sisakom-uuu Luna, csak nem be pasiztál? Amúgy meg tudom, hogy bejönnek a Koreai csávók-kuncogot-jaj, hagyád már.. Csak egy esernyőt adtam neki-válaszoltam-jah, azt utána csak azt az esernyőt fogod ölelgetni 0-24-ben! Fogadni merek!-röhögött-inkább induljunk!.. - sértőttem be, s aztán el indultunk a város másik végébe..

Nah hali! Meg hoztam a bevezetőt! Remélem tetszik eddig, eléggé elképzeltem, azt mintha egy film lenne (hehe) na, nem baj, ugye? 😂 Addig is...

Sa-yo-na-ra!

I'm a monster? [Toby x reader] Where stories live. Discover now