~S elindultunk a város másik végébe..~
-már egy 30 perce mentünk, mikor Emily elkezdet lelassítani-meg érkeztünk-szólalt meg a sisak alatt-azt látom-s le parkoltunk. Így leszálltam a járműről, és a sisakomat a kezembe fogva vártam míg a nővérem elvégzi a dolgát. (lekucsolni a motort stb) Miután végzet, bementünk a helyiségbe. Egy 3 tagos család volt bent, és egy férfi-összesen 1930 Ft lesz-hallotam egy ismerős hangot-áh, sziasztok!-szólalt meg-szia Josh, jöttünk dolgozni!
-hm, jöttetek?
-igen, a hugom itt szeretne dolgozni-mondta a nővérem, és közben szemkontaktust tartott Josh-al, aki egyszer csak elnézet, és a családra nézet-oh, ööö.. Bocsánat!
-semmi gond-mondta az apuka-apa, kaphatok egy almalét?-szólalt meg a kisfiú-persze
-hideget, vagy meleget kértek?
-hideget!-mosokygot Josh-rá a kisfiú-rendben, ennyi lesz?
-igen, köszönjük szépen, visszont látásra!-s a család távozott-na! Hogy vannak a lányok?
-én? Hát tökéletesen-puszilta meg Emily Josh orrát-reméltem is-ölelte meg át a derekát-fúj-s amint rám néztek kuncogni kezdtek-te is egyszer szerelmes leszel!-szólalt meg Emily-jó, igazad van de, most ahh.. Ne előttem!-durciskottam-de nekem menem kell, szóval sziasztok lányok!
-szia!-s azzal kimenet az ajtón-Luna, hátra viszed a szemetet?
-igen, persze!-válaszoltam, s fogtam a szemetest és hátra mentem-jaj de jó.. Alig látok..-motyogtam, majd elmentem a hosszú, szűk, kis utcán. Miútán bedobtam a szemetet a nagy kukába, hirtelen léotekre lettem figyelmes, ami az erdőből jöt-huh?-néztem oda, de semmit sem látam-félve elkezdem vissza slatyogni, de még mielőtt az ajtóhoz értem volna, hallotam valaki elkezd felém futni, így gyorsan elkezdem én is futni, és át a raktáron keresztül, besiettem Emily-hez, aki nem értette miért lihegek ennyire-valamih.. Vanh, hátul! Elkezdet.. Engem követni!! Hallotam!-kezdtem kicsit fel emelni a hangom-haha-mondta Emily, de ekkor csak egy nagy csörenést hallotunk meg a raktárból.
-te is hallottad?-suttogtam oda-mhm..-válasszolt Emily, és szorosan magához ölelt, és a telefonjába bepötyögte a 911-es számot
Na hali! Ez egy kicsit rövidke rész, de most csak ennyire futott, de remélem nem baj! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a monster? [Toby x reader]
Hayran KurguÖhm.. Igazából én se tudom hogy miről fog szólni, csak.. Írom<33 -káromkodás -erotikus jelenetek -horror Jó olvasást<3