2.rész

148 6 4
                                    

~és a telefonjába bepötyögte a 911-es számot~

Én a pult mögött megpróbáltam valami fegyvernek mondható tárgyat keresni, de egyszer csak Emily megszólalt-francba!-mondta, kicsit könnyezve-mi az?!-értetlenkedtem-elfogyott a pénz a kárytámon!

-az én kártyámon még van!-szólaltam meg-és hol van a telod?!-agatt ki hallkan-a táskába!

-és hol a faszomba van a táskánk?!

-a másik pultnál.. - mondtam meg szeppenve, s egyszer csak egy kart éreztem a vállamon-oda megyek én!-s óvatosan elkezdet közelíteni a táskához, de Emily kénytelen volt felkelni ahhoz, hogy elérje a táskát, ugyan is a pult másik felén volt a táska-biztos vagy benne?! Nem akarom hogy bajod essen

-nem fog semmi bajom lenni, nyugi!-s felállt óvatosan, (mert eddig le térdelve/guggolva voltunk) és elkezdet nyújtozkodni a táskáért, de egyszer csak egy lővés hangot hallotam meg a bolt másik feléből, és kb 10 másod percel később reakizáltam, hogy a nővérem Emily, agyon lett lőve. Hirtelen zokogni kezdtem, de befogtam a szám, nehogy meghallja a gyilkosom, de nem sikerült-ha fel állsz, talán nem nyítunk ki!-ordibált oda egy "furcsa" hang, mintha valami maszk lenne a szája előtt. Szépen lassan, és remegve felálltam, de a fejemet a padlón tartottam-az arcodat is látni akarjuk!-mondta megint az a furcsa hang. Rájuk néztem könnyes, egyben mérges arcal-óh, szegény pára! Meg ölték az egyetlen barátját, és egyben utolsó családtagjád-s aztán őrült röhögésbe kezdett egy sárga csuklyás, fekete maszkos, farmeres férfi, akinek egy pisztoly volt a kezében, még volt 2 társa is, mustár sárga dzseki volt, fehér maszkja volt, és néhol kocós volt a haja, ő is farmerbe volt, a másik fiatalabb lehetett, kócos barna hajú, egy fekete szájmaszkja volt, egy barnás pulcsija, sárga szemüvege, és milyen meglepő módón.. Neki is farmere volt+egy kesztyű ami csak a tenyerét takarta el.

-szóval, most ide jösz-mondta a kapucnis-hallasz, te liba?!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-szóval, most ide jösz-mondta a kapucnis-hallasz, te liba?!

-mhm-bólintotam félénken, és oda mentem (khm khm tipektem). És a sárga szemüveges azzonal lefogta a kezeimet hátulról, eközben a csuklyás elkezdet engem tapogatni-fejezdbe.. Kérlek!-szemeim majdnem könnybe eredtek -nyugalom, nem fogunk megerőszakolni, helyete meg kínzunk-hirtelen azt hittem, hogy egy kicsit le tudok nyugodni, erre nagyobb pánikba estem! Miközben a sárga szemüveges megkötözött, kicsit ismerősé váltak-miért..-motyogtam magamba-hm?-kérdezte a legfiatalabb gyilkosom-mit értetek az alatt, hogy kínzás?

-majd meglátod-kuncogott a kapucnis, kicsit még tapogatot aztán minden el sőtétült..

~kb 5 órával később~

-egy szürke szobában keltem fel, egy sötét barna asztal egy székek, rajta egy pillangó kés, egy kamera, és egy pisztoly-miért olyan ismerő-rá néztem a szoba falára és még látam a Proxy jelet, és mindent értettem-szóval ezért voltak ilyes ismerősök.. - mikor tovább akartam menni, hirtelen valami vissza huzzot. A kezem össze volt láncolva-remek, már csak az kell, hogy be jöjjön E. Jack azt kibeleszen

-szívesen megtenném, de nem lehet.. Sajnos-kuncogott valaki a szoba hátuljából, vagy is Eyeless (OmAjgÁd De ÜgYeS vAgYoK!)-hagyd békén a lányt, Jack!-szólalt meg egy kapucnis ember-most pedig menj ki!-Jack szerintem valami átkot küldött a kapucnisra, vagy mit tudom én-szóval te vagy Luna, igaz?

-igen.. De.. Te Hoodie vagy, igaz?

-aha

-miért raboltatok el?

-a mester kérte

-mester?-mivan, tényleg léteznek?!-igen, Slenderman az-hirtelen ordibálásra,csapkodásra, lettünk figyelmes és Hoodie a kezével mutata, hogy menjek vele

~To be contiuned~

Haliii, most éppenséggel a suliba csináltam ezt a részt! Sajnálom, hogy ennyit kellettek várnotok, de csak most volt időm befejezni! 😩❤️

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 19, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

I'm a monster? [Toby x reader] Onde histórias criam vida. Descubra agora