Character Sketch

694 42 36
                                    

Anubhav Singh(2245):- Senior scientist in time travelling department. Expert in sword fighting. Hindi se bohot pyaar. Veyom Singh ka bada bhai. Orphan. Zyada pange le sakte ho pyaar se baat karte hain. Looks aaise ki har doosri ladkiyan mar jaye

Veyom Singh(2245):- Junior scientist in time travelling department. Expert in archery. Hindi se pyaar theek thak matlab jiju jaise hindi professor nahi. Orphan. Jiju ke chote bhai. Yeh bhi pyaar se bolte hain par tang karne par gardan uda sakte hain sirf kuch logon ko chod kar.

Hassena Malik (1536):- Princess of Mallik dynasty. Younger sister of Dev Mallik and elder sister of Karishma Mallik. Parents died, kingdom was taken over by Brother Dev Mallik. Expert in sword fighting. Gardan udne ka dar mat rakhna bohot sweet bhi hai. Do jangein ladi hai inhone apne siblings ke sath aapas mein nahi doosre rajaon ke virudh aur jeete bhi.

Karishma Mallik (1536):- Princess of Mallik dynasty. Youngest of siblings. Expert in archery. Jangein ladi hain aur jitvaya bhi. Jungle mein behan ke sath teer chalan hobby. Yeh bhi sweet hai par had par ki to gardan udegi.

Dev Mallik(1536):- King of Mallik dynasty. Eldest of siblings. On sisters' zabardasti he took over the kingdom. In a great love with his sisters. Support them in everything. Jangon ko jeetane mein poora yogdan. Expert in negotiation, talwaarbazi aur teer ache chala lete hain. Ab behnain orphan hai to yeh bhi hue na

Dajjesh Kharan (1536):- An evil king of Kharan dynasty. Have dushmani with malliks. Have lost all the wars which he fought with them. Want to crush them at any cost.

Disclaimer:- Yeh story poori imagination par based hai. Main antaryami nahi jo pata hoga ki 2245 mein kya hoga.

Jai Hind

Anuseena:- 2245 to 1536✓Where stories live. Discover now