Sala de clasa♥♡♥

160 17 0
                                    

Intru in clasa impreuna cu prietenele mele si ma uit in jur....totul pare asa ciudat.
Ma asez langa Juli si vad cum o doamna intra si se aseaza la catredra...stai....era....................................MAMA.
-MAMA? Ce cauti tu aici?
- A scuze draga  ....sunt profesoara la aceasta scoala.
- Cum????....Frate mai e ceva ce eu nu stiu din toata povestea asta?*spun eu tipand*
- Pai deocamdata nu.* spune mama incercand sa sublinieze cuvantul deocamdata*
- Deocamdata?
- Da.
- Offf
Desigur stiam ca toti colegi mei de clasa se uita urat la mine .........dar asta este.
- Livia.!
- Da mama.
- Vino te rog in fata sa te prezinti........ A si sa nu imi mai spui mama ci doamna profesoara.
- Bine doamna profesoara* spun eu *
Ma duc in fata clasei si incep sa ma prezint:
Ma numesc Livia si am 18 ani.
Am venit la aceasta scoala deoarece am descoperit de curand ca sunt un element uman si anume  :AER.
Ciudat toata lumea s-a mirat la auzul vorbelor mele. Oare de ce?
- Chiar esti un element de aer?
- Da .... de ce va mirati atat?
- Livia te rog sa poftesti la locul tau ca sa va povestesc legenda elementului de aer.
M-am dus la locul meu langa Juli si mama(mai precis doamna profesor) a inceput sa povesteasca.
- Se spune ca acum 2000 de ani mai exista doar un element uman de aer si acela era Eşron regele a tuturor elementelor. Acesta intr-o zi se lupta cu echipa sa The Elements inpotriva a cei mai rai infractori de pe pamant.....dar in acest razboi Eşron murise si nici un om nu a mai avut de atunci puterea aerului.....pana ai venit tu pe lume.
- Wow...cat de tare* exclam eu *
- Bine gata cu povestile ca avem treaba astazi.....acum va voi spune din ce echipa face parte Livia.....mmmm...stai sa ma gandesc.....am gasit.....vei fi impreuna cu Elnor(apa), Ingrid(lumina), Roxi(foc) iar Juli (pamant)...
:)
Yeeee...nu pot sa cred ca am nimerit cu prietenele mele cele mai bune(bbf).
:)

Viaţa,o floare de cristal♥♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum