Profetia♥♥♥

100 11 2
                                    

Dupa ce am vazut ce a facut Cheş i-am zis tatei:
- Tata, pot sa fac si eu asta???
- Da, si tu si prietenele tale. Acum faceti dupa mine:
Tata si-a rotit incheietura maini de 3 ori si a iesit o sabie de pamant......wow tata are puteri de pamant!!!
-Vedeti?*Acum voi.*spuse tata*.
- Haideti THE ELEMENTS.*strig eu*
Ne-am asezat in poziti si am rotit consecutiv incheietura maini de trei ori.....in cinci secunde din mainile noastre apar propiile noastre sabii.
A lui Juli era la fel ca a tatei numai ca mai frumoasa. A lui Ingrid stralucea cea mai tare dintre toate. A lui Roxi era la fel ca a lui Cheş numai ca mai mare. A lui Elnor era asa de frumoasa incat nu iti mai luai ochi de la ea. Dar a mea....a mea era cea mai frumoasa....sabia mea era de un aer cristalin iar la baza era imprejmuit cu margele.
Dupa ce m-am uitat bine la sabii am vazut ca toate aveau cate un semn.....dar erau toate diferite.
M-am dus repede la tata si i-am zis:
- Tata tata ia uite.
I-am aratat semnul iar el a zis:
- S-a implinit profetia.
- P-profetia???????
- Da....haideti sa mergem in sala de antrenamente si acolo vă povestesc tot.
- Bine.* exclamam toti*
Am intrat in sala si acolo tata a inceput sa povesteasca:
- In urma cu multi ani s-a ridicat un inamic foarte rau care inca mai traieste. Acesta a fost invins de Eşron si echipa lui The Elements si a fost inchis intr-o alta lume..... Dupa 300 de ani acesta a evadat si a fost un razboi foarte mare de care va povestit si sotia mea....dupa cum stiti Eşron a murit.....
Tata s-a oprit iar eu ii spun:
- Si ce s-a intamplat in continuare?
- Dupa ce Eşron a murit restul echipei The Elements: Mike(foc), Elda(apa), Tamira(lumina) si Marius(pamant) lau invins pe infractor dar el a zis ca se va intoarce si se va razbuna peste 1989 de ani....si iata ca acesti ani au trecut ....profetia spune ca un grup de eroi vor apara pamantul in cinstea lui Eşron.
- Noi suntem acel grup?*intreaba Elnor*
- Da.
Am ramas uimita ....nu mai aveam cuvinte.
- De aceia voi va trebui sa antrenati cat de curand.*spune tata*
- Dar cum il cheama pe acest infractor?
- Edgard.

Viaţa,o floare de cristal♥♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum