PRΩLΩG

18 10 11
                                    

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Aku nak jumpa dengan pemilik restoran ni sekarang juga. "


"Maaf encik saya pemilik restoran ni. Ada yang boleh saya bantu?? Apa ada apa-apa masalah yang pekerja saya lakukan?? "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Annyeong ingat aku tak?? "


"Mesti la ingat annoying customer. Kau nak apa semak jelah. Shus shus pergi main jauh-jauh. "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Weii aku suka kau. "


"And kau fikir aku perduli dengan rasa suka kau tu!! Berambuslah!! "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Choon Hee~ aku nak cakap something sekejap boleh. "


"Kau tak faham bahasa ke!!!? Berambuslah kau aku tak nak tengok muka kau lagi!! "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Choon Hee. Aku nak cakap selamat tinggal dekat kau and can you spend time with me for the last time?? "



"Aku sibuk!! Kau tak ada kerja ke selain dari ganggu aku!!? Pergilah!! "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Pelik dah dekat seminggu aku tak nampak dia?? Haishhh!! Whatever I don't care!! Lagi bagus dia tak ada dari ganggu hidup aku!! Tenang sikit. "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Kenapa aku macam mula rindu perangai bodoh dia ya??? Dia tak ada?? Aku sunyi. Kau dekat mana?? "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

"Jung Choon Hee. "

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽

Annyeong semua^^ jadi aku nak cakap yang ini ff pertama aku untuk acc ni tapi aku ada dua acc and kalau boleh tolong jangan lupa follow acc aku yang lagi satu ni ya.

⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩

JustYouMyHope

Dan aku harap kalau korang dah baca story aku ni jangan lupa untuk vote and comment okay.

Kalau ada apa-apa kesalahan dalam penaipan aku ni korang jangan segan-segan untuk comment bagitahu aku sebab dengan macam tu korang dah dikira membantu aku.

Kata chingu mestilah kena saling membantukan??

 (o^^)o ♡♡

Okay itu je sekian terima la love dari aku ini. Jangan buang dekat tempat sampah pula love yang aku bagi tu.

( ̄ε(# ̄)︴

Bubye!!

Annoying Customer Where stories live. Discover now