iki.

15 3 6
                                    

Bölüm İki
╄━━━━━━━━━━━━━━━━━━╃

ERKEK ARKADAŞLAR,DİYE DÜŞÜNDÜ ÇARESİZCE,MÜNAZARA TAKIMI,ÜNİVERSİTE. İnsanlar ona ara sıra hayalci olduğunu söylerlerdi ama burada neredeyse herkes aynı şeyi söylüyordu.

"Bu tür insanların kumsala alınmaması gerektiğini söylüyordum."dedi Astoria. "Özellikle de köpekle gelenleri. Yani burası Oyster Harbors olmayabilir ama en azından temiz. Şuna baksana" Estrella gözlerini Astoria'nın baktığı noktaya baktı. Tek görebildiği,sahilde yürüyen bir gençti. Soran gözlerle yine Astoria'ya baktı.

"Balıkçı teknesinde çalışıyor" dedi Astoria. Kötü bir koku almış gibi burnunu kırıştırdı. "Bu sabah balık iskelesinde onu tekneyi boşaltırken gördüm. Kıyafetlerini değiştirdiğini sanmıyorum. Iyy,ne kadar iğrenç ve mide bulandırıcı."

Gördüğü kişi Estrella'ya hiç de iğrenç gelmiyordu. Uzun boylu gencin sarı saçları vardı ve uzaktan bile gülümsediği seçiyordu. Ayaklarının dibinde bir köpek yürüyordu.

"Balıkçı teknelerinde çalışanlarla asla konuşmayız. Onlara bakmayız bile."dedi Astoria. Estrella bunun doğru olduğunu biliyordu. Plajda neredeyse bir düzine kız vardı. Hepsi de ikili üçlü gruplar halinde toplanmıştı ve bazılarına da genç erkekler eşlik ediyordu. Uzun boylu genç yanlarından geçerken kızlar başlarını aksi yöne çeviriyordu. Öyle,başını çevirip sonra kıkırdayarak yeniden bakmak tarzında bir flörtleşme değildi bu. Daha çok,küçümseyerek görmezden gelmekti. Genç yaklaştıkça,Estrella onun yüzündeki gülümsemenin sönmeye,suratının asılmaya başladığını görebiliyordu.

"Bakma" diye tısladı Astoria. Genç,hemen yanlarından geçiyordu. Estrella istemeden Astoria'nın emrine itaat ederek bakışlarını yere çevirdi,oysa içinden bu emre isyan etmek geçiyordu. Yaptıkları şey oldukça ucuz,gereksiz ve zalimceydi. Bunun bir parçası olduğu için kendinden utandı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE SECRET CİRCLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin