?Luno? a ?Margita?

126 17 198
                                    

Aslan:
Marie musíme Luně vymyslet koho pozveme na její 18 narozeniny. A to hlavní nápadníky.

Maria:
Aslane já bych pozvala Argona je bohatý. Kdy to řekneme Luně?

Aslan:
Argona, dobrá a Luně to zatím říkat nebudeme.

Margita:
A tati proč se stane vládkyně Luna a né já!

Aslan:
Margito tobě je 16 let vládkyně být nemůžeš.

Margita:
To je teda super !!

Vypravěč:
Margita se naštvala a utekla do pokoje. Chvíli potom se Luna blíží do kuchyně.

Luna:
Mami jak bude vypadat moje oslava?
Já se na ní moc těším.

Maria:
Luno oslava bude v našem největším sále a pozveme ti dva nápadníky. Argona a Marka.

Luna:
Mami ty jsi se zbláznila bude mi teprve 18 a ty mně chceš provdat!

Vypravěč:
Luna vybouchla vzteky a utekla do pokoje. Margita je taky stále v pokoji! To to rodičům pěkně začíná.

Aslan:
Co se děje ženo?

Maria:
Nic. Jen Luna se dozvěděla že na oslavu pozveme i dva muže. Když jsem jí to řekla tak utekla do pokoje.

Aslan:
Neboj ona vychladne! Máme na to 1 týden takže jí mezitím Běta zpracuje. Pojď poběžíme na lov vyčistí nám to hlavu.

Vypravěč:
Luna i Margita jsou stále naštvané v pokoji. A rodiče na lovu.

Margita:
To je nefér! Sestra nebude vládnout. Nebude a nebude! Já jsem silnější! Ale já jim ukážu!

Luna:
To je nefér! Já nejsem připravena vládnout ne a ne! Kéž bych byla mladší!

Vlčí trůn Kde žijí příběhy. Začni objevovat