14

132 8 0
                                    

,,Pane, ospravedlňujem sa za včerajšok. Ak som urobil niečo zlé, tak ma to mrzí. Odídem, ak si to želáte a nebudem viac otravovať."

***

Otočil som sa za smerom odkiaľ vychádzal pre mňa už známy hlas. Predo mnou stál chlapec plný nervov a neistoty. Dívali sme si navzájom do očí a nepovedali ani jedno slovo. Ja ešte neprebratý a rozmýšľajúci, odkiaľ sa zjavil a on čakajúci na verdikt môjho slova.  

Teraz ako sme boli oproti sebe a dívali sa na seba som sa začal inak cítiť. Nie v zlom zmysle, práve naopak. Akoby by niečo zapadlo.

Znie to hlúpo však?

Ale čo ak existuje nejaké prepojenie? Veď, keď si uvedomím, že si pamätal presne ako som ho zobral a staral sa, to nie je náhoda. Pocit, keď som si zaprisahal, že sa oňho postarám a zrazu keď nebol pri mne, tak som sa zvláštne cítil.

Neviem, čo to do mňa vošlo, ale postavil som sa zo stoličky, na ktorej som sedel a rýchlo prešiel k Jinovi, ktorého som následne vtiahol do objatia. 

,,Prečo by si mal odísť? Nespravil si nič tragické prečo by si mal odísť. A navyše, čo by som tu potom sám robil?" odpovedal som mu, aby som toho chlapca už viac netrýznil.

Bol chvíľu zaskočený tým, že som ho objal tak nečakane a povedal mu, to čo som povedal. Nedivím sa, to by som bol ja.

Rukou som mu zašiel do vlasov a začal ho jemne škrabkať, aby sa trochu ukľudnil z tejto situácie. Cítil som ako sa značne uvoľnil, pevne obmotal svoje ruky okolo môjho pása a  natisol sa na mňa ešte viac.

Bolo to zvláštne, ako za krátky čas sa môže hocičo stať.

Ale nesťažujem sa.

,,Takže sa nehneváš? Nemám odísť?" zašepkal Jin.

,,Pokiaľ ma nechceš opustiť..."

Počul som iba hlboký nádych a cítil som ako sa chcel odo mňa odtiahnuť, ale nedovolil som mu, nie teraz. Bojoval som mnou takto chvíľu. Musím uznať, že je bojovný, ale silný asi ako muška. Keď sa už ukľudnil po svojom márnom boji, počul som iba trhaný tichý plač.

,,Nikdy ťa neopustím."


The end

Nežartujem, naozaj je koniec príbehu. Tento príbeh a námet nemal byť dlhý, preto je taký krátky. Išlo v podstate iba o to ako sa stretli.

(Dúfam, že som Vás nesklamala)

Arigatoooo, ľúbim vás všetkých <33



Hybrid Child /NamJin/ ✔️Where stories live. Discover now