Wstaje rano (środa). Już sobie przypominam że mam 2 kartkówki jedną z majcy drugą z fizyki. Chciałam zachorować na kartkówke ale sobie pomyślałam *a jebie mnie to*
I tak poszłam do szkoły. Zaczynamy muzyką- pani oddaje mi mój zeszyt, który dałam jej wcześniej i daje mi 6 za jakies zadanie ktore zrobilam na odpierdol bo jak inaczej XD. Sobie mysle no spoko, pozniej rozdaje kartkowki i dostalam 3+ zajebiscie. Na lekcji siedzialam z juleczką i gadałam z nią- i pytałam się jej czy podnieca ja moja reka XDCSAVBNM. Przez cala lekcje nic ciekawego sie nie dzialo wiec nastepna lekcja lol.
Mata.. Weszlam do sali spodziewajac sie najgorszego, ale jednak pani nie zrobila kartkowki tylko chciala zebysmy sie nauczyli czegos bo nowy temat a normalnie to nikt sie nie uczy itp. i fajnie nie ma kartkowki robimy sobie zadania wszystko fajnie ide do tablicy rozwiazac zadanie bo czemu nie lel i pani mi poprawila ocene koncowa na 3 essa- mialam miec 2 hot. Za wiele sie nie dziala wiec skip.
Hista- tu w ogole sie nic nie dzialo poza tym ze falkon robil z siebie debila jak zawsze i pani narzekala na nasze zachowanie XDFG wiec kolejny skip.
Gegra- prawie nic nie pamietam co sie dzialo na tej lekcji ale wiem ze cos sobie rysowalam na kartce i pokazywalam karolowi XDAD pani go pozniej spytala bo nie mial oceny hot(dostal4)SKIP KOLEJNY RAZ XDFADGH
Angol.. zajebiscie moja ulubiona lekcja wchodze do sali pewna siebie i zajebiscie pani zadaje zadanie ktore mamy zrobic. Mamy zrobic dialog na podstawie tego w ksiazce wiec ez. Pisze ten dialog zajebisty byl fajnie napisany, bez bledow, rozbudowany, no i czytam go z karolem no bo to dialog i wtedy pani mowi ze mielismy to samemu robic i takie XD no tak kurwa dialog, rozmowa dwóch osob, ROBI SIE SAMEMU NO KURWA TOTALNIE JUZ TO WIDZE, dostalismy po 4 i siedzialam wkurwiona bo inni zaczeli kopiowac to co napisalam i dostawali 5 albo mieli gorzej napisane niz ja i dostawal 5 i najgorsze z calej tej lekcji bylo to ze OCENIALA NIE SKONCZONE PRACE UCZNIOW. Kurwa sprawiedliwosc.. wtedy sie tak wkurwilam ze myslalam ze wypierdole ja przez okno. W koncu koniec tej jebanej lekcji i idziemy na ostatnia.
Fizyka- Zaczynamy kartkowka, ktora nie byla wcale taka zla, mysle ze 3 bedzie. Wiekszosc lekcji rozwiazywalam zadania bo mi sie podoba ten temat i byly ez. Sobie robie te zadania wszystko fajnie i uslyszalam zbawienny dzwonek.
Skierowalam sie do szatni gdzie przebralam buty i patrzalam sie na ta patole w klasie, bylo smiesznie. I w koncu poszlam do domu CFADGHj.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzieki za czytanie tego gowna, bede sie starala robic daily update
435 slowek
PAPAPAPAPAP
CZYTASZ
Zjebane zycie Miszelina
Dla nastolatkówWiele sie tu wydarzy- prawdopodobnie czytaja to osoby z mojej klasy- wiec no