Part-3 (Z/U)

26 4 0
                                    

Zawgyi

အခ်စ္​ဆိုသည္​မွာ 

​ေရာင္​နီျဖာက်လာတာနဲ႔​ေက်းငွက္​တို႔ရဲ႕​ေတးသီသံ​ေလး​ေတြနဲ႔မနက္​ခင္​း​ေလ​ေျပညႇင္​းဟာလိုက္​ဖက္​ၿပီးရွမ္​းရိုးမ​ေတာင္​တန္​းႀကီး​ေပၚ​ေမးတင္​ၿပီးထြက္​ခ်ီျပဳ​ေနတဲ့တစ္​​ေန႔တာရဲ႕အလင္​း​ေရာင္​​ေပးစြမ္​းသူ​ေနမင္​းႀကီးဟာလဲ​ေရာင္​ျခည္​ျဖာနဲ႔အတူပနံသင္​့စြာလွပ​ေန​ေလတယ္​....

တစ္​​ေန႔တာ တာဝန္​ကို​ေဆာင္​႐ြက္​ဖို႔​သူရိန္​​ေနမင္​းအျပင္​ လူသားတစ္​ခ်ိဳ႕လည္​းပါဝင္​​ေလတယ္​..

ရႈိင္​းထံုးစံအတိုင္​းဘႀကီး​ေအာင္​ဆီက​ေနပန္​း​ေတြယူၿပီး ​ေစ်းခ်ိဳမွာပံုမွန္​အတိုင္​း​ေရာင္​းၿပီး က်ံဳး​ေဘးနားကခုံမွာထိုင္​ၿပီးမနက္​ခင္​းအလွတရားကိုခံစား​ေန​ေလတယ္​....က်ံဳးအ​ေရွ႕က​ေနထိုင္​ရာက​ေန ​အေရွ႕​ေျမာက္​​ေထာင္​့ဘက္​ကိုလွမ္​းၾကည္​့ရင္​ျဖစ္​ မႏၲ​ေလးရဲ႕အလွတရားစစ္​စစ္​ျဖစ္​တဲ့ မန္​း​ေတာင္​ရိပ္​(သို႔)မႏၲ​ေလး​ေတာင္​ႀကီးကိုမနက္​ခင္​းျမင္​ရသည္​မွာအလြန္​​ေအးခ်မ္​းလွ​ေလတယ္​...ရႈိင္​းရဲ႕​ေန႔ရက္​တိုင္​းကအလုပ္​ၿပီးရင္​းအလုပ္​ဆို​ေတာ့သူ႔အတြက္​အနားယူခ်ိန္​ဆိုတာကသီးသန္​႔မရွိ​ေပ....ရႈိင္​းထို္​​ေနရာက​ေနထၿပီး မနက္​ခင္​း​ေလ​ေျပကိုလက္​ဆန္​႔တန္​းၿပီးမ်က္​လံုးမ်ားမွိတ္​ကာရွဴသြင္​းခံစားၿပီးထို​ေနရာက​ေနလွည္​့ထြက္​လာခ်ိန္​မထင္​မွတ္​ပဲလူတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ဝင္​တိုက္​မိ​ေလတယ္​...

အရွိန္​မျပင္​း​ေပမယ္​့ရုတ္​တရက္​ဆိုတာ​ေၾကာင္​့လန္​႔ကာ​ေနာက္​ျပန္​လဲက်​ေတာ့ခ်ိန္​ရႈိင္​းမ်က္​စိအစံုကိုမွိတ္​ခ်ၿပီးနာက်င္​မႈ႕ကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းခံယူဖို႔ျပင္​​ေပမယ္​့ တကယ္​တမ္​း​သန္​မာတဲ့လက္​တစ္​စံုကခါးထက္​​ေပြ႕ပိုက္​ၿပီးထိန္​းယူ​ေပးထားမႈ႕​ေၾကာင္​့မ်က္​လံုးအစံုကိုဖြင္​့ၾကည္​့ခ်ိန္​ျမင္​လိုက္​ရတဲ့ထုိသူ​ေၾကာင္​့ရႈိင္​း​မွင္​သက္​သြားရ​ေလတယ္​....

စူးရွတဲ့မ်က္​ဝန္​းတို႔နဲ႔​ေသသပ္​စြာ​ေပၚလြင္​​ေနတဲ့မ်က္​ခံုးတန္​းမ်ားအျပင္​ ​ေျဖာင္​့စင္​းတဲ့နွာတံ တည္​တင္​း​ေနတဲ့နႈတ္​ခမ္​းတို႔က ထိုလူသားဘယ္​​ေလာက္​​ေခ်ာ​ေမာ​ေၾကာင္​းထင္​ရွား​ေန​ေလတယ္​..ရႈိင္​းအဖို႔ ဒီ​ေလာက္​​ေခ်ာ​ေမာတဲ့​ေယာက္​်ားမ်ိဳးမ​ေတြ႕ဖူး​ေသး​ေပ....

အချစ်ဆိုသည်မှာ(Ongoing)Where stories live. Discover now