ناخۆشی

220 26 0
                                    


ـ لیساااا لیسااا وەرە بۆ ئێرە ( ھاوارم کردو واموت)

لیسا :- تۆ گەمژە ی ئەگەر پێتوابێ من لەلای ئێوە دەمێنمەوە( وایوت کاتێ بەراکردن لەسەر پەیژەکان دەرۆشتە خوارەوە لەبر قاچی خلیسکاو کەوت )

ـ لیسااا لیسا گیانەکەم ھەسە ھەسە تکایە لیسا وامەکە باوکەەەەە لیسا باوکە ئەو سەری خوێنی لێدێ ( واموت کاتێ زۆر پەشۆکابوم بەوشتانەکی کە کتو پر رویاندا)

جۆنکوک :- ئەوە چیبوە ( وای وت کاتێ بەراکردن ھات بۆلای ئێمە)

ـ ج جۆنکوک لیسا ئەو کەوت بب با بیبەین بۆ نەخۆشخانە( واموت کاتێ زۆر بەقولی دەگریام کەلیسامدی خوێن لەسەری دێ)

جۆنکوک :- باشە ( لیسای کردە باوشو بردی بۆناو ئۆتۆم بێلەکە)

~ بەخێرای رۆشتین بۆنەخۆشخانە  لەوێ چارەسەریان بۆی کرد خۆشبەختانە برینەکەی ئەوەنە قول نەبو تەنھا بەچەن تەقەلێکی کەم دوریانەوە ~
جۆنکوک :- مینا بۆم باس دەکەی چیرویداوە بۆ وایلێ ھات ( شتەکان بۆ ئەو سەیر بون چونکە نایەزانی چیروی یاوە)

ـ تەنھا کەمێ دەمەقالێمان کرد و ھیچیتر (واموت کاتێ ھێشتا ھەناسەدانم رێک نەبوبۆیەوە بەھۆی گریانی زۆرەوە)
جۆنکوک :- ھەر ئەوەنە؟
ـ ئھم
جۆنکوک :- باشە
~ پاشان بێدەنگ بوینو دانیشتین چاوەرێبوین لیسا ھۆشی بێتەوە ~

ـ لیسا گیانەکەم تۆباشی ( وام وت کاتێ خەریبو ھۆشی بێتەوە)

لیسا :- بەمن مەلێ گیانەکەم پەیوەندی بەماممەوە بکە دەمەوێ برۆمە لای ئەو ( بەساردی وایوت)

ـ ھیچ دەخۆی بۆت بێنم چی ئەگەر کێکت بۆبێنم تۆ حەزت بە کێکە ( خۆم وانیشاندا کەگوێم لێنەبوە )

لیسا:- بیچچچچ برۆ دەرەوە (بەتوڕەیەوە وایوت)

ـ دوبارە کردنەوەوی ئەو وشەیس بۆتۆ باش نابێ گیانەکەم بۆیە دوبارەی مەکەوە ( بەھێمنی واموت)

جۆنکوک :- ئەو دادەی تۆیە چۆن دەبێ وابلێی( بەتورەیەوە سەیری کرد)

لیسا:- ئەو قە***ە خۆشی نازانێ تا ئێستا لەگەل چەن کور بوە  بالێم دور کەوێتەوە ئیتر منیش وای پێنالێم (چاوی سورانو وایوت )

جۆنکوک :- داھیۆن وایوت؟

لیسا :- بەلێ

جۆنکوک :- جاتۆش باوەرت بەوکرد ؟ چیە ناکا وابزانی ئەو راست دەکا ئەوان دزن دز درۆزنن بکوژن ئێستا تۆش باوەر بەوان دەکەی بەراستی بەداخەوە پێموابو تۆ کچێکی ژیری ( وایوت کاتێ بەتیژی سەیری چاوی لیسای دەکرد )

I need you mom Where stories live. Discover now