ـ بۆ نابێ باوش بە براکەی خۆما بکەم؟
؟؟ :- نا من برای تۆنیم(بە پێکەنینەوە وایوت)
ـ نامجون بەراست تۆ کەی گەرایتەوە ئەی بۆ منت ئاگادار نەکردەوە ؟
نامجون :- باوکم پێیوتم کەبگەرێمەوە ئەوە ١٥ سالە لەدەرەوەی ولاتم وەوتی بێم بەشێکی کۆمپانیا بەرێوە ببەم بەیار مەتی تۆ
ـ ھەر ئەوەنەی پێ وتێ؟
نامجون :- بەلێ بۆ دەبو چیتر بلێ؟
ـ ئاھ ھیچ
~ نامجون ئامۆزای منە وە منو ئەو پێکەوە رۆشتین بۆ ئەمریکا من لەتەمەنی ٥ سالی و ئەو لەتەمەنی ٨ باوکمان بۆ خوێندن ئێمەیان نارد بۆ ئەمریکا ئەوکات مامم و باوکم پەیوەندیان باشبو ئێمە پێکەوە دەژیاین لە ئەمریکا و ئەو وکو برای گەورەم وابو تا ئەوکاتەی باوکمو مامم ناکۆکی کەوتە نێوانیان باوکم منی گەرانەوە بۆ کۆریاو ئەو لەوێ مایەوە وە زانکۆی لەوێ تەواو کرد بەھۆی ئەوەی من منالتر بوم لەو ئەو پێشمن زانکۆی تەواو کرد وە پاش سالێ لەتەواو کردنی زانکۆ لەسەر داوای مامم گەرایەوە کۆریا ئەو کەسێکی باشبونەوەک مامم نەوەک مامۆژنم نەبو ~
ـ
لیسا :- دادە ئەوکورە کێیە ؟
ـ ئەوە نامجونە گیانەکەم برای گەوری من
~ بەھۆی ئەوەی نامجون ماوەیەکی زۆر لە دەرەوەی ولات بو نە مۆمۆ و لیسا نە نامجون یەکیان نەدیبو ~
نامجون :- سلاو بچکۆل چۆنی من نامجونم
براگەورەی دادەت بەقسەی خۆی( کەوای وت ھەردوکمان پێ کەنیتین دەسی برد تەوقەی لگەل کا )
لیسا :- دادە من ئەو کورەم خۆش ناوێ ( ھاتە پشتمەوەو خۆی شاردەوە)
نامجون :- بۆ (خۆی وەکئەوە نیشان دا دلی تەنگبێ)
ـ لیسا گیانەکەم بۆ خۆشت ناوێ؟( بەپێکەنینەوە وام وت)
لیسا :- ئەو بەمنی وت بچکۆل من گەورەم نابێ وام پێبلێ ( روخساری گرژ کردو وای وت )
نامجون :- باشە بچکۆل ئیدی وانالێم(بە پێکەنینەوە وای وت)
لیسا :- ئەرێ دەدادە پێی بلێــــــــــ( ھاواری کرد )
ـ من خۆم لەم بابەتە ھەل ناقور تێنم ( پێکەنیمو وام وت )
مۆمۆ :- دادەەەەە رایکردە باوەشمەوە و نامجونی بینی ئۆھ سلاو بەرێزم
نامجون :- سلاو لەتۆش بچکۆل ئۆھ ببورە نەم زانی وتم بچکۆل
مۆمۆ:- بۆچی بچکۆل چکێشەیەتی؟
نامجون :- واتە تۆ پێو ناخۆش نیە وەک خوشکەکەو ؟!!
مۆمۆ :- نەخێر من وانیم دیسان لیسا گرژومۆن گەورەی خۆی سەلمان ( بە پێکەنینەوە وای وت )
~ لیسا کردی بەقژ مۆمۆیا و کەوتنە شەرە قژ من لیسا مگرتو نامجون یش مۆمۆ شەرەکەیان ئەونە قورسبو ئێمەش ھەنێ شەقو زلەمان خوارد😂)
مامۆژنە داھیۆن :-کچیناااا بێدەنگ بن ( بەتورەیەوە وایوت وە ھاواری کرد)
~کەوای وت لیساو مۆمۆ را چەلەکیتن و وەستان
من زۆرم پێناخۆش بو کە ئەو خۆی لەوان تورە کرد لەو کاتەیا دایکمم ھاتەوەیادو دلم پربو دەمویست بگریم بەلام نامەتوانی دایکم ھەرگیز دەنی بەسەر یانا بەرز نەکردبۆیەوە زۆر بیریم ئەکرد ئەھـــــــ پاشان مۆمۆ و لیسا گریانو باوەشیان کرد بەمنا ~مۆمۆ :-دادەــــ ( بەگریانەوە وایوت )
لیسا :- دادە با بگەرێینەوە من بیری دایکم و باوکم دەکەم پێیان بلێ بێنەوە ( بەگریانەوە وایوت )
YOU ARE READING
I need you mom
Aventureھیچ شتێک نیە دەر بارەی قسە بکەین ! من دایکم نیە 💔ھەر شتێک کە ئێوە دەیلێن ناتوانێ ئەوە بگۆرێ . . ھەمو دەقەیەک ~ ھەمو سەعاتێک ~ بیرت ئەکەم ~ بیرت ئەکەم ~ زۆر زیاتر لە زۆر