Iki Genç kimseye duymadan devam öpüşüyordu... Handenin Bacağı hala Keremin belinde, ve Kerem bacağını okşuyordu... Kerem Handenin alt dudağına gömülmüştü, öpüp çekiştirip Emiyordu.. Hande ise Kereme verebildiğince Karşılık veriyordu..çünkü Handenin ilk öptüğü Kişi Keremdi..
Kerem bunu bilmiyordu, ama Hande okadar yakin hissetiki kendini Kereme, kaptırmışti...
Hande ayrilmaktan korkuyordu, eğer Keremde Murat gibi sadece İhtiyaçlari için kullanıyorsa? Hande ayni şeyleri yaşamaktan çok korkuyordu ama Kerem yavaşça ayrildi Handenin dudağından..Kerem: hande..
Hande: kerem konuşmasak? Be- ben sadece evime gitmek istiyorum..
Kerem: Peki. Ben seni birakim
Hande: gerek y-
Kerem: Bari buna izin ver, lütfen
Hande: peki..
Ikisi Bardan çıkıp arabaya biner, Arabada ölüm sessizliği vardir. Iki Genç sadece evin adressi için konuşup tekrar susmuşlardi.. Hande sadece Camdan dışarı bakiyordu.. Ne hissedeceğini bilmiyordu..
Eve geldiklerinde Kerem yavaşça durdurdu arabaya ve Kafasini Handeye çevirdi
Hande Korkuyordu Keremin yüzüne bakmaktan..
Kerem yavaşça Handenin Kafasini kendisine çevirir
Kerem: bana böyle Davranma, lütfen
Hande: be-ben korkuyorum ke-kerem
Kerem: Neyden Hande, ben sana ne yapabilirim ki?
Hande: Beni bu Hayatta herkes terk etti.. Murat, Arkadaşlarim, A-a-annem, bir babam bana sahip çıktı, o benim yaralarimi sardi.. Bundan birkaç gün önce Muratda buna sayiliyordu ama Annemden sonra en büyük kazığı ondan yedim.. Ve eğer eğer yine tekrardan kendimi sana kapirirsam ve sende...
Kerem: Asla asla asla böyle bir şey olmicak asla.. Bak sana benim Hakkımda herseyi anlatcam, evet temiz biri olmayabilirim ama ben seninle değişmeye hazırım.. Lütfen bana bize bir şans ver.. LütfenHande: düşünmem lazım, bana zaman verir misin?
Kerem: Seni Ömür boyu beklerim Koca Gözlü Kiz
Hande Kereme sarilir ve Kokusunu içine çeker..
Hande: ben galiba senden hoşlaniyorum, lütfen şuan bir şey söyleme ama bunu içimden atmak istedim.. Şu Kartta Telefon Numaram var.. iyi geceler..
Kerem:...Iyi geceler, seni seviyorum..Hande sasirmiscasina Kereme bakar
Kerem: Bir sey söyleme.. Hande Arbadan cikip evine girer, Keremse Handenin girmesini bekleyip Evine gider. Yorucu Günün sonunda, Handeyi buldugu icin huzurlu bir Uykuya kendini birakir. Hande ise Dusa girer, hem hüzünle Hemde birazcik olsun Keremin verdigi mutlulukla soguk suyun akisina birakir kendisini.. Kereme güvenmek istiyordu, ama Akli onu durduruyordu.. Hande Ilk Öpücügünü Kereme vermisti.. Nekadar Dogru kendiside pek ayiramadi, ama Bu dünyadaki tatdigi en güzel Seydi diye gecirdi aklindan.
Genc Kiz bol düsünmeli bir Dusun ardindan Rutin islerini halledip kendisini uykuya birakir..
Selaaam
Kisa bir Bölüm oldu ama Haftasonu bitmeden Yazip atmak istedim, belki daha sonra One Shot yazabilirim ama bilmiyorum
sizce nasil devam etmeli? Fikirlerinizi dinleyip devam ettirebilirim<33333
Öpüldünüzzzzz<33