Bok insanlarda etki eder mi?

52 6 86
                                    




Öncelikle ihtiyacımız olanları yazalım;
1 çift eldiven
Koku spreyi
Balon
1 büyük bok tanesi
Göz bandı (mecburi değildir)

Şimdiyse deneyi nasıl yapacağımıza geçelim.Eğer araç gereçlerimiz hazırsa başlayalım. Öncelikle ayırdığınız büyük bok tanesini -sıvımsı bok olması tercih edilir- elimize geçirdiğimiz eldivenlerle alalım. Daha sonra bunu balonun içine katalım. Şimdi ise ihtiyacımız olan tek şey deneyi gerçekleştirebileceğimiz bir kobay. Kobayımızı -insan olmasına özen göstermeniz rica edilir- ele geçirelim ve bir odaya kapatalım. Muhtemelen şu an kobay endişeli olacak. Çünkü bir odaya hiçbir şey bilmeden getirildi ve onu kobay olarak seçtiğinize göre size güvenmiyor. Şimdilik onu rahatlatacak sözler söyleyelim ve yanına gidelim.Göz bandını yavaşça takalım. Boynuna bir -birden çok da olabilir- hickey bırakalım ve işler boka gitmeden (birazdan boka gidecek dkdlfldl) duralım.Daha sonra içine bok tanesi koyduğumuz balonun bağını açalım. Burdan sonrasında ne yapacağınız size kalmış. Fakat fikri olmayanlar için örnekler yazalım.
-Boku kafasından aşağıya atabilirsiniz
-Boku yedirebilirsiniz
-Şortunun ya da eşofmanın içine sokabilirsiniz
-Yüzüne sürebilirsiniz
-Yüzüne resim çizebilirsiniz( gerekli aletlerle)
....

Bunun gibi bir sürü olanağınız var.Lütfen deneyi uyguladıktan sonra kobayın duygularını eğer bir şeyler dediyse dediklerini ve deneyin işe yarayıp yaramadığını bana özelden mesaj olarak ya da buraya yorum olarak yazınız. En içten sevgilerimle...

Bok atmak işe yarar mı?Where stories live. Discover now