Bylo 14:30 a mě za hodinu začínal trénink a tak jsem si šel zabalit věci ale pak mi došlo že je mám všechny ve skříňce ve škole ze včera. A tak jsem si vzal telefon a šel jsem do školy, během par minut jsem tam byl a už jsem viděl Karla. Když si mě všimnul tak se za mnou rozeběhl a začal se ptát co se děje atd. Řekl jsem mu co se stalo a on mě začal utišovat i když jsem byl v pohodě, jsem rad že ho mám. Po nějaké chvilce jsem se šel převléknout a společně s Karlem šel za ostatními na hřiště. Když si nás všimli rozeběhli se k nám a pozdravila jsme se. Z toho nás vyrušila trenérka.
"Taaaak dneska si zaposilujeme jelikož se páteční zápas školního týmu zrušil máme víc času na přípravu a tím pádem nutně potřebuji aby jste byli dostatečně zpevnění na zvedačku" řekla a ukázala na budovu školy. Já jsem nevěděl o co se jedná ale ostatní věděli a rozběhli se směrem do školy poklusem. Když si Quackity všiml že nechápu co se děje tak se otočil, doběhl mě a začal mi vysvětlovat co to má znamenat "no teď se jde do tělocvičny kde budeme posilovat atd... a potom se půjde nejspíše zase ven" řekl a chytil mě okolo ruky (snad chápete jak to myslím) a rozběhl se společně se mnou za ostatními. Když jsme všichni doběhl do obrovské tělocvičny tak za námi přišla i trenérka a řekla nám ať se protáhneme a tak jsem nejen já začal. Začal jsem od hlavy a skončil na zemi, když jeme byli protažení tak trenérka už dávno pro nás měla připravené věci. "Tak...přinesla jsem sem podložky na cvičení a začneme tak zvaně "prknem" a ten kdo vydrží nemusí dělat angličáky" dořekla a naznačila nám abychom si každý šli k podložce. Byl jsem vedle Quackityho a Bada za Badem byl Karl a nakonec Quackity a Tubbo. Během chvilky jsme začali. Byl jsem na to zvyklí a tak mi to nedělalo až takový problém ale nebyl jsem nejlepší což mě nějakým způsobem štvalo. Zůstal jsem tam jen já a jedna holka od nás z týmu ale já to už nevydržel a pustil jsem. Když jsem se zvedal všiml jsem si pohledu trenérky který mi říkal že jsem na to měl a že jsem ji zklamal, ten pohled jsem nechtěl nikdy v životě už vidět v jejich očích a tak jsem na ní kývl jemně hlavou že se to už nestane a budu nejlepší. Potom jsme dělali zklapovačky, každý jich měl udělat minimálně padesát a tak jsem jich udělal sto. Bylo to těžké ale něco jsem nejen sobě slíbil a tak jsem to hodlal dodržet. Poté nám trenérka sundala kruhy a my jsme měli na tom držet ve vzduchu s nohama napnutými před sebou. Bylo to nehorázně těžké, úplně me z toho pálejí cele ruce ale zvládl jsem to. "Vedli jste si velmi dobře. A teď jdeme ven běhat" řekla trenérka a písknula na píšťalu kterou měla na krku. Všichni jsme se rozběhly ven na hřiště a začali běhat kolečka. Už jsem jich měl devět a začali my vypovídat službu nohy a zrovna když jsem to chtěl vzdát jsem si všiml trenérky která mě povzbuzovala v tom že už jsou tu jen dvě holky a že na to mám a tak jsem se nezastavil. Poradně jsem se nadechl a rozběhl se s novou energií v těle a po dalším kolu a půl jsem si všiml že jedna holka se zastavila a zbyla tu se mnou už jsem ta se kterou soupeřím od té doby co jsem tady. Tentokrat jsem se rozhodl to znovu vyhrát. A jak jsem řekl tak se stalo, po deseti kolečkách ta holka odpadla jak hruška a já si jen tak abych zachoval svou reputaci jsem uběhl ještě jedno kolečko a tím jsem uběhl zároveň i svůj rekord, jedenáct koleček.Když jsem došel za klukama ty na mě jen koukali jak na blázna a já se začal smát na což se ke mě kluci brzo přidali a skončilo to tak ze jsme se tam smáli mému zápalu všechno vyhrát na 100%.
"Tak a teď se jde na tu zvedačku" řekla trenérka a tím přilákala naši pozornost zpět na ní "tak úplně hlavní tak zvaně držák tu teď bude Quackity spolu s Tubboem a Badem. Potom jako ti co budou přidržovat bude Karl, Ela a Sofie" řekla a já si všiml té holky jak se zákeřně podívala na svou kamarádku vedle a plácla si s ní. Bylo vidět že ví že bude ta která se bude zvedat, ta hlavní na kterou se všichni budou dívat a všichni ji budou obdivovat ze všech nejvíce. Podíval jsem se na Karla a ten se usmál tím jeho zákeřným a vševědoucím úsměvem, nechápal jsem to a tak jsem se dál věnoval tomu co říkala trenérka "tak a ten kdo se bude zvedat je" odmlčela se a já si všimnul té capky jak se povýšeně rozešla k ostatním co už byli rozřazeni "George" řekla a já si to pořád neuvědomil a došlo mi to až když se ta holka na mě podívala vražedným výrazem. Trenérka se ne mě usmála a já se na ni děkovně usmál a rozešel se za ostatními a čekal co řekne dále "tak a Chloe bude spolu s Elenou náhrada" nad čím jsme se všichni co jsme byli rozřazeni málem udusili, nikdo ji tady nemá rad i přes to že je to nejpopulárnější holka ze školy, jediný kdo se tady s Chloe baví je právě Elena ale jinak nikdo od nás z týmu.
"Tak pro dnešek je konec, jelikož jsme si to dnes protáhli tak vás zítra budu možná šetřit každopádně se s vámi loučím" řekla otočila se a odešla. Já a kluci jsem šli společně s Miou s Laurou do šaten se převléknout, celou dobu jsme se smáli tomu jak Chloe a Elenu poslala trenerka dopice. Když jsem byli převlečení rozloučili jsme se a každý si šel svou cestou. Bylo 18:30 a jelikož jsem sotva dokázal chodit tak jsem šel opravdu pomalým tempem domu se sluchátky v uších. Když jsem přišel domu tak jsem ještě napsal Dreamovi před tím než jsem se vydal do sprchy. Sprcha byla tak osvěžující a uvolňující, když jsem se vysprchovat vylezl jsem ze sprchy, vysušil jsem se a vzal si na sebe velké oversize (rly si teď nemůžu vzpomenout jak se to píše 😩) pod to boxerky a šel jsem zpět do pokoje kde jsem si všiml že mi Dream odepsal a tak jsem s ním začal psát o mem dnešním tréninku. Mezitím jsem šel dolu si pro večeři, měli jsme rybí prsty a bramborovou kaší. Taky jsem se od Dreama dozvěděl že tam vaří pěkně na picu a že už se těší domů, tomu jsem se popravdě ani nedivil a tak jsem ho začal uklidňovat že už jen pár dní a je doma. Když jsem dojedl tak jsem dal talíř společně s příbory do myčky kterou jsem následně zapl. Šel jsem si do pokoje připravit věci na zítra do školy a následně si zapnul seriál. Dream si se mnou pořád psal a tím jsem se o něm dozvěděl další nové věci jako je třeba to že jeho oblíbené jídlo je guláš s těstovinami, nevím k čemu mi to jednou bude ale co ja vím. Asi tak v půl jedenácté jsem se rozloučil s Clayem, zapl si nahrávání na telefonu a upadl do říše snů.1267 slov
Taaaak vím že jsem hrozná ale opravdu nestíhammm😩 připravuju se na vystoupení a teď pořád zařizuji nějaké věci a do toho jsem teď i nemocná. Moc se omlouvaaaaaam😩❤️
ČTEŠ
DNF-romance in high school cz
FanfictionVšechny fotky jsem našla na pinterestu💞 Vše je vymyšlené Budou tady shipi za které mě možná zabijete ale omlouvám seeee miluju toooo