Ace:
Luffyyy! Kalk artık sabah oldu, okulun ilk günü okula geç kalmayı mı düşünüyosun?!Ace o sırada kıyafetlerini giyiniyordu, annesi sofrayı kuruyordu, Luffy ise uyuyordu. O sırada yemeğin kokusu ile yerinden sıçradı ve koşarak mutfağa ulaştı.
Luffy:
Ahhh~ ne güzel kokuyoorr~Luffy kimseyi beklemeden yemeğe başlamıştı.
Luffy annesi ve Ace ile yaşıyordu, babası iş gereği onlardan ayrı yaşıyordu, Ace'in ailesi ise bir kaza sonucu hayatlarını kaybetmişti, gerçi bu olay o daha 2 yaşındayken olduğu için hiçbir şey hatırlamıyordu.
Ace, luffy'nin onu beklemeden yemeğe başlamasına çok sinirlenmişti elindeki askılığı kafadına fırlatmamak için kendisini zor tuttu. Hep beraber sofraya oturdular, annesi çok güzel yemekler yapardı.
Tıka basa kendilerini doyurduktan sonra okula geç kalmamaları gerektiğini hatırladılar fakat Luffy'nin üstünde hala etli pijaması vardı, Ace luffy'e güzel bir geçirdikten sonra koşarak üstünü değiştirmeye gitti.
5 dk sonra çantalarını alarak yola koyuldular, okul ile evleri aradında 20dk yürüme mesafesi vardı, genelde okula bisiklet ile giderleri fakat Ace'in harika sürüşü ile küçük bir kaza geçirmişlerdi ve tamire gitmesi gerekiyordu.
Bu yüzden normalden erken kalmaları gerekti. Sohbet ederken okula geldiler. Güzelim yaz tatilinden sonra okula dönmek çok acı verici geliyordu, söylenerek okula girdiler.
Sınıfa doğru ilerlerken koridorda kavga eden Zoro ve Sanji'ye rastladılar, Kavga etmeleri artık çok normal karşılanıyordu.
Luffy ve ace yollarını ayırıp sınıflarına dönüşlerdi.Ace'in sınıfı:
Sessiz bir şekilde sırasında oturan Sabo,
Zorla fotoğrafını çektirten Nami, Herzamanki gibi tıp kitabı okuyan Law,
Law'ı sinir etmeye çalışan Kid,
Kid'i durdurmaya çalışan Killer ve korida kavga eden zoro ve sanji.En sonunda namiden dayak yiyip sınıfa giren ikili yerlerine gidicek iken sınıfta sadece 1 boş sıra olduğunu fark ettiler, yan yana oturmak zorundalardı ama bunu kabul edemezlerdi.
Sanji koşarak sırayı kaptı ve iki yeride kaplıyacak şekilde oturdu, ona dik dik bakan zoroya dil çıkarttı. Zoro mecbur başka yer aricaktı, sınıftaki kızlara soran zoro herkesden benzer cevabı aldı "ee özür dilerim fakat ben yerimden memnunum".
Erkeklere sormaya çalışıyordu fakat kimse onu takmadı, zoro çıldırmak üzereydi zil çalmıştı fakat zoro hala yer bulamamıştı. İlk ders en nefret ettikleri hoca doflamingo'nun dersiydi.
Hocanın geldiğini gören sınıf hızlıca yerlerine geçmişlerdi zoro dışında herkes yerlerindeydi. Hoca sınıfa girdi ve ayakta duran zoroyu fark edip onu azarlamaya başladı.
"Ahh kıvırcık yüzünden çektiğim şu şeylere bak" diye düşünmeye başldı. Dersin yarısı zoroyu azarlamak ile geçmişti. Hoca yorulunca zoroyu sanjinin yanına oturttu, ikili son ana kadar direndi fakat mingoyu asla yenemiceklerini fark edince pes ettiler.
Luffy'nin sınıfı:
Luffy sınıfa adımını atar atmaz üstüne birisi atlamıştı bu usopp'tu, kocam sarılıp hoplayarak yerlerine geçtiler hemen ardından chopper sınıfa girmişti, chopper luffy'i görünce ağlamaya başladı.
Chopper:
Luffyy seni çok özledimm!Luffy:
Shi shi~ bende seni çok özledim chopper.3'lü oyun oynamaya başlamışlardı tüm sınıf luffy, usopp ve chopper'ın bağrışları ile doluydu ta ki kavga başlayana kadar, kavga edenler üst sınıflardan Hancock ve Bartolomeo arasındaydı, "alt sınıflarda ne işi var bunların" derken kavganın nedeni belli oldu.
Hancock:
Sen kimsin de luffy'i izlersin!!Bartolomeo:
Asıl sen neden senpaimi sapık gibi izliyosun!!Hancock:
O benim biricik aşkım tamam mı! ister izlerim ister izlemem sana ne!!Bartolomeo:
"Aşkım"!!! Sen neyden bahsediyosun gerizekalı kadın!!Luffy onları sınıftan dışarı çıkarmak için yanlarına gelince luffy'i çekiltirmeye başaladılar. Luffy ağlayarak usopp'tan ve chopper dan yardım dilendi ama üst sınıfları durdurmaya gücü yetmiyordu ikilinin.
Bi anda kapı ser bir şekilde açıldı ve içeriden kızların gözdesi okulun en populer öğrencilerinden biri olan Cavendish girdi sınıfa, herkesten özür dileyip Hancock ve Bartolomeo'yu enselerinden tutup dışarı çıkardı.
Luffy:
Ah şu aptallar yüzünden öleyazdımm!Chopper:
Revire gitmek ister misin luffy, betin benzin atmış.Usopp:
Aslında ben de tam 80bin adamım ile seni kurtarıcaktım! Ah şu pislik Cavendish benden önce seni kurtardı!Chopper:
Voaa 80bin askerr! ne kadar harikaa usopp!!Usopp yaşadığı maceraları anlatırken luffy ve chopper heyecanlı bir şekilde onu dinliyordu. Yalan olduğu apaçık ortada olamasına rağmen aptal luffy ve chopper her seferinde inanıyorlardı.
Kaya:
Usopp-san size bir şey sorucaktım da yanıma gelebilir misiniz?Usopp:
A-ah tabiki kaya!Luffy ve chopper fısıldaşmaya başladılar.
Luffy:
Şu usopp'a bak hemen de heyecanlanıyor, ortada bir şey de yok ki.Chopper:
Ama acayip tatlı değiller mi ikisi.Luffy:
Evet tabiki, bir de aşkını ilan edebilecek yüreği bulsa oh ne güzel.Chopper:
Bence Kaya'da ondan hoşlanıyor.İkili fısıldaşmaya devan ederken sınıfa tarih öğretmeni Robin giriyor. Robin en sevilen öğretmenler aradında bulunuyordu, hem güzel hem zeki hemde eğelenceli bir hocaydı.
Dersi güzel ve eğelenceli bir şekilde geçiriyorken zil çalmıştı, hoca eşyalarını toplamaya başlamıştı ve tüm sınıf hızlı adımlar ile dışarı çıkmışlardı.
İlk sayfamın sonu...
İki ayrı yerde hikaye yazmak düşündüğümden de zormuş :(
Birleştirmeyi bilirim ben :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Piece Lise Kurgu
FanficOne piece'deki karakterler ile eğelenceli maceralar yazmayı planlıyorum, karakterler kişiliklerine uygun olarak yazıcam, ve eğer homofobik'iseniz size çok hitap ediceğini sanmıyorum. <3 Bu ilk hikayem olucak fazla crige olabilir ve yazım hatası çok...