Dersin bitişi ile luffy ace'in sınıfının önüne gitti. Luffy abisi ace'den para alması lazımdı yoksa açlıktan ölücekti.
(Luffy aç bir şekilde 1 saat bile dayanamaz, genelde sanjiden yemek alırdı ama okulun ilk günü klupler açık olmuyordu.)Kapının önüne geldiğinde karşısına law çıktı. O da kantine gideceği için ace den para yalvarıp, beraber kantine gittmek için yürümeye başladılar.
Law genelde asosyal bir insan olmasına rağmen luffy ile iyi geçiniyordu, aralarında garip bir bağ vardı.
Luffy, law'un elinden tutarak yürümeye başladı.
Luffy:
Shishishi torao, biraz hızlan zil çalacak!Law:
Oi, öyle çekiştirmesene.Kantine vardıklarında law sınıfın istediği şeyleri alırken luffy eline ne geçtiyse alıyordu.
Law:
Aptal o kadar şeyi nasıl yiyeceksin.Luffy:
Yerim ben yerim, eğer bitiremessem sana da veririm.Law:
Y-yok kalsın şeker hastası olmak istemiyorum, o kadar şeyi yersem kesin hasta olurum.Luffy:
Pöfff, ha bu arada torao yazın bana verdiğin şu manga vardı ya hani korsanlar ile alakalı olan.Law:
Evet hatırladım, bitirdin mi?Luffy:
EVETT! çok güzeldi, özellikle sondaki o yumruğu çok iyiydi!Law:
Dimi, ama o ninjanın ölmesi çok kötü oldu.Luffy:
Çok ağlamıştımmm!!Konuşurken sınıfa geldiklerini fark ettiler. Luffy ace'den aldığı parayı geri vericekti fakat ace onu takmiyordu, sabo ile konuşuyordu.
Luffy:
Abi, abiğğ!"Tüküreyim ben abine ha" diye içinden geçirdi ace.
Ace:
Luffy, şurada konuşuyoruz bi sal beni!Luffy:
Paranı vereceğim, almak istemiyorsan işime gelir!Ace:
Koy masanın üstüne işte, ne uğraştırıyosun!!Parayı masaya koyup çıkışa doğru ilerlerken kid ile karşılaştılar. Kid bir anda luffy'e bağırmaya başladı.
Kid:
Oi luffy! Sana yazdığım mesajlara neden cevap vermiyosun!!Luffy:
Ne biliyim, aklıma gelmemiş.Kid:
Neğğğ!!!!Kid kafayı yemek üzereydi ve tam luffy'nin üstüne atlicakken killer, kid'i durdurdu.
Killer:
Aptal mısın! Çocuğun üstüne ne atlıyosun!Kid:
Çocuk mu! 1 yaş küçüklere çocuk mu denir be!Luffy:
Bana ne kızıyosun be kid!! Niye senin mesajlarına bakmak zorundayım!!Aralarında küçük bir kavga çıktı ama zilin çalması ile sınıf başkanı vivi onları durdurdu.
Gün böyle geçip gitti...
Okul sonrası:
Ace herkesi bir araya toplayıp cafeye gitmeyi önerdi ama kimse kabul etmemişti, onun yerine basketbol oynamaya karar verdiler.
Nami:
Evvet güzelim kaslarımı çalıştırmayalı uzun zaman oldu.Ace:
(Kısık sesle)
Fotoğraf çekinip bizimler dalga geçmekten başka bir şey yapmazsın yine ama neyse.Nami bunu duymuştu.
Nami:
Sen neyden bahsediyosun be gerizekalı, ben basketbolda çok iyiyimdir.Ace:
Tamam, tamam.Basketbol sahası okula çok yakındı, sohbet ederk ilerlemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Piece Lise Kurgu
ФанфикOne piece'deki karakterler ile eğelenceli maceralar yazmayı planlıyorum, karakterler kişiliklerine uygun olarak yazıcam, ve eğer homofobik'iseniz size çok hitap ediceğini sanmıyorum. <3 Bu ilk hikayem olucak fazla crige olabilir ve yazım hatası çok...