4

1.3K 94 93
                                    

Okula doğru yürürken takemichi'in beni satıp adının mikey olduğunu öğrendiğim kahpe sarısın ile gezmesini düşünüyordum.

Neden moralimi bozuyorumki bügün herşey çok güzeldi bütün ödevlerimi yapmıştım. Bu günkü derslere çalışmıştım bu yıl hocalarımın gözüne girmeyi başarmıştım yani neden takemichi'yi düşüniyimki bele takemichi değilmi şu yok onun saçı siyah takemichinin ki sarı neyse güzel ve çekici bir omegaydım. Lan o siyah saçlı baji değilmi. Aaa yalnız yazık genellikle tek takıkmazdı ne oldu ki buna.

Chifuyu: hey baji-san

Baji: benimle konuşabileceğini kim söyledi aptal omega

Baji: chifuyu oh anladım bi gecelik ne kadar?

Chifuyu: ha... yani ben üzgünüm karıştırdım.

Chifuyu hızlı adımlarla yürümeye başladı ona sadece 2 kere iyi davrandığı için gerçekten iyi birisi olduğunu düşünmüştü. Ama sanırım takemichi haklıydı alfalar sadece omegaları oyuna getiriyordu. Gözlerindeki yaşları sildi ve başını kaldırarak yürümeye devam etti.

Sınıfa girdiği zaman yerine oturdu kafasını cama dayamıştı. Acaba benim geceliğime senin paran yetmez diyemi bağırsaydı.

Ders başladığı zaman takemichi ve baji hala ortada yoktu lisede ders başladıktan sonrada sınıfa kimse alınmıyordu. Buna sevinmişti çünkü baji'nin yüzünü görmiyecekti ama takemichi'in geç kalması iyi olmamıştı takemichi ye bu olayı abartarak anlatması ve takemichinin baji'ye sanki kendisini üzmüş gibi sövmesine ihtiyacı vardı.

Biraz zaman alsada dersine odaklanması başardı ve sadece bunu düşündü birkaç ders bitmişti bazı tenefüslerde hinata chifuyu ya takemichinin nerde olduğunu soruyor diğer tenefüs ise nerde olacağı hakkında teori uyduruyordu. Chifuyu herşeyi ona anlatmayı düşündü ama bu cidden büyük sorun yaratırdı çünkü hinata baji'yi mahfetmek için herşeyi yapardı o yüzden takemichiyi bekledi.

Eve doğru yürümeye başladığında şimdi ne yapacağını merak ediyordu. Takemichi hala ortada yoktu kisaki'nin kursu vardı hakkai ve yuzuha abileri ile gezeceklerdi senju ve yuzuha da onların ne yapacaklarını şuana kadar hiç umursamamıştı tek kalmıştı ve bu onu düşünceleri ile başbaşa bırakıyordu.

Eve geldiği zaman çantasını kapının kenarına koydu ve yatağına uzandı şuanda daha fazla şeyi kaldıramayacak kadar mutsuzdu ve bundan kurtulmanın tek yolu uyumaktır.

Baji'den

"B-bekle özür dilerim BABA"

Baji: hayır ah

Bu kaçıncı kabus lanet olsun neden hiçbir şey işe yaramıyor ondan ne zaman kurtulacağım. Ayağa kalkıp üstümü değiştirdim bugün toman'ın toplantısı vardı okula gitmeyeceğim harika "ding dong" sabahın köründe bu kim aq kapıyı açtığımda gördüğüm tek şey küçük bir canavardı

Kazutora: ne kadar güzel bir gün değilmi? Pffth canım arkadaşım benim

Kapıyı yüzüne çarpıp odama geri döndüm sanki herşey mükemmel bir sen kaldın gerizekalı saçımı iyice topladım ve üstümü düzelttim artık çıkmak için hazırdım. Kapıyı açtığımda merdivenlerde oturduğunu ve morelim bozmak için beklediğini fark ettim.

Kazutora: artık beni sevmiyorsun değilmi baji

Baji: seninle uğraşamam kazutora

Kazutora: sadece senin ve onun iyiliğini istiyorum

Baji: o?

Kazutora: chifuyu

Baji: senin onunla sorunun ne lan

Kazutora: BENİM ONUNLA BİR SORUNUM YOK MANKAFA

Kazutora: sadece senin düşünüyorum son zamanlarda ona iyi davrandığını baban duymuş.

Baji: yalancı bunun imkanı yok

Kazutora: asla asla deme baji...

Kazutora: asla asla deme baji

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizce ben ne yapıyorum?

Sizce ben ne yapıyorum?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
bajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin