Kaçırılma

18 1 0
                                    

- simonn... ver şunu. Dedi elindeki telefona bakmakta olan delikanlıya elleri ekranda ilerliyordu ve kısık bir çığlık attı.
- aman tanrım beth ann.. bu harika bence fotoğrafçılık bölümüne yazılmalısın hem gideceğimiz yerde daha çok manzara varr... kız gözlerini herneyse der gibi devirdi şaka yapıyor olmalıydı. Arkada oturan babasına baktı gözlüklerinin arasından dışarıya bakıyordu ve otobüsteki diğer geçlere... hepsi de birşeyle meşguldü. Kyle dışındaki herkess başını arkaya yaslamış bir şeyler düsünüyordu sanki, o haliyle çok tatlı duruyordu. Kiz bunları düsünürken aniden otobüs durdu. Ne olduğunu anlayamadan ayağa kalktı. Önlerini bir araba kesmişti..

1 saat önce...
Ajan finley kafasını çevirip ortağı daha 90 saniye önce ortak olmuşlardı finley daha bir çaylaktı işe yeni başlamıştı ajan charles a baktı gergin görünüyordu. İkisi beraber başkanın oğlunu yani kyle devor'u koruma görevine gidiyorlardı. Bay dixon ' ın kesin emriydi. Varmalarına sadece 45 dakika vardı. Ajan charles hiç konuşmuyordu sadece arada bir finley' e saati soruyordu. İlginç bir adamdı, turuncuya kaçan saçları ve buz mavisi gözleri vardı finley ise sıradan görünüyordu kahvenin koyu tonlarında saçları ve siyah gözleri vardı üstelik siyahiydi. Charles gözleriyle yolu tararken bir noktaya odaklandı ve..
- buradan sağa dön. Dedi. Finley dediğini yaptı ormanlık bir alandaydılar yollar hafif taşlıydı. İlerleyince karşılarına beyaz bir otobüs çıktı. Çocuk büyük ihtimalle otobüsteydi otobüsün yolunu kestiler. Herkes onlara meraklı gözlerle bakıyordu. Kyle hariç. Neden geldiklerini anlamı§tı. Onun için fakat beklenmedik birşey oldu yanlarına bir kamyon yanaştı. Çocuklar tek tek dışarıya çıktı herkes şaşkın şaşkın kamyona bakıyordu şimdi kamyonun kapısı açıldı ve önden ve arkadan maskeli adamlar inmeye başladı ellerinde taramalı silahlar vardı. Finley silahını maskeli bir adama doğrulttu ve onu vurdu ama çok az kişiydiler ama onlar baya vardı. Finley tekrar ateş edecekken ajan charles onu kolundan vurdu. Kimse birşey anlamadı, neler oluyordu?? Maskeli adamlar gençleri zorla kamyona bindirmeye başladı beth ann simona sarılmıştı hepsi çok korkmuştu. Önce öndekileri bindirdiler ama zorlayarak beth ann simon ve babası da kamyona bindi. Ajan finley şaşkınlıkla yere düştü ama kendisini toparlaması lazımdı ayağa kalktı charles yoktu.. hain diye geçirdi içinden finley ,..hain... o sırada yere düşen çocuğu gördü kimse o tarafa bakmıyorken çocuğu alıp ormana doğru koşmaya başladı,,, arkasına bile bakmadan......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KRİZ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin