^*^*^*^*^*^*^*^*^
ASYLUM, rim chhia leh hnawmhnawk tin reng dah khawm na emaw tih mai tur a bal ah chuan room zim te, thim rak mai, secret room, Dr Fazer, German doctor thiam em em mai in a duh dan tak a a siam tir a awm a, chu lai hmun a guard awm pawh chu Dr Fazer thu hnuai a awm te vek niin an nunrawng em em a, Doctor thusawi eng pawh, a kawi a ngil a zawm vek tur an ni reng a ni.
Dr Fazer chuan corridor thim rap mai, dim light phe zeuh zeuh chauh eng an chhit na chu a doctor coat var, thianghlim zet ha chung chuan a pal tlang zel a, secret room lam chu ding tak in a pan zel a, a hnung ah chuan hmeichhe pakhat in a zui ve zel bawk, an in be lo a, hma lam chu ding takin an pan dun zel a, Guard pahnih, negro lian zet zet pahnih in kawngka an lo din chilh ran na hmun an thlen chuan Doctor chuan a hmeichhe kal pui chu a buk khum nghat a. Room chhung thim rik rek ah chuan a pen lut nghal a, a thim em a vangin engmah a hmuh hleihtheih der loh leh nghal a.
Doctor Fazer chuan kawngka biang leh lam a switch chu a han hmet zauh a, chu room pawh chu a eng ve ta iar a. Khum pakhat leh puan pan tak, a bal tih hriat ngawih ngawih chu a let ve ngat a. Chu zawng bak chu chu room ah chuan thil tangkai dang hmuh tur a awm hauh lo a, a bak chu hnawmhnawk threnkhat a ni leh mai. Khum chung ah chuan tu emaw hi kawmchal in a mu a, a che lo a, thawm a chhuah hek lo.
"Kim Taehyung., I nu in a hmu duh che" Doctor Fazer chuan khum a mu reng pan hnaih pah chuan awka vin lam lek lek in a han ti a.
Chu tah Taehyung chu rawn thru chhuak hlawl in "A tawp a tawp ah chuan" ti sup in doctor chu a melh ran a, a sam chu a buk hle a, a thur em em bawk, chu tiang chiah in a taksa pawh chu a bal em em a, asylum a a awm a trang in a la inbual miah lo bawk. Kawr a ha lo a, a hnung zang vual tet tut chu chiang tak in a lang thei a, kekawr erawh chu a hming chauh in, bal zet a ha ve a, chu pawh chu a thler hning hniang a.
Asylum te chu mi ang lo te duat tak a an en kawl na hmun a ni lo em ni? tiin in rilru ah zawh na pawh a lo awm mai thei, a ni a lawm, he lai asylum pawh hi chu tiang chu a ni, mahse Taehyung erawh hi chu secret room a awm chhan te hi chu, mipahnih in rem siam na vang chauh a ni.
Chutah doctor hmeichhe rawn kal pui kha a rawn pen lut zan zan a, chu room rim a vang chuan a ner nghal sak bawk. Pheikhawk dum sang thra zet a bun a, a sam buang sei thra zet chu a mawi tawk lek in a in curl a, a hmui chu a ling thra kher mai, chu mi chawih tur chiah chuan a kuttin sei sang zum zet ah chuan nail polish sen ling hlar mai chu a hnawih bawk a.
"Have a fun" doctor chuan ti sup in room chu a chhuah san ta nghal a.
"Nu, ti nge i lo lan har em em a? Mi a ka ni lo tih I hriat kha, khawngaih tak in helai hmun a trang hian min la chhuak rawh, a hrehawm e mai" mittui tla zawih zawih a ngen tu lam chu hawi phei in a han ner leh sak a.
"Rawn la chhuak tur che in ka rawn kal lo, rawn mangthra tur che a rawn ka nih hi, ka ti thra i ti viau lawm ni?" tiin za lo zet chuan a nui har har a.
"Ti nge min huat em em? I fapa ka nih hi, eng vang a he tiang a min en kawl hi nge i nih, min haw viau em ni?" Taehyung chu
aw rawl tawp in a au a, a mittui pawh a dir thla zung zung a ni ber e."Aw ka hua che, ka haw lutuk che" ti hrawk in kha zet chuan a han nui leh a.
"Ti nge mawhh? Nu te hnen a chu tiang thu dawn nat zia hi I hre thiam lo zawk ang" Taehyung chuan rawn ti leh in a biang bal zet a a mittui luang chu a hru tawk a.
"Thil pakhat chiah Taehyung, uluk deuh in lo ngaithla rawh, Kei hi maw.... I NU ka ni lo, a chiang em?"
"Eng maw? Aih.. ka awih lo., Ka nu I ni"
YOU ARE READING
ON MY WAY/VKOOK
FanfictionHe story ah hi chuan ka story ziah tawh dangte ang lo tak in 'Theory' ka phum ru ve khiau dawn a nia. In bo loh nan story contents aw: #mature content #over time flies #position change #thriller #romance #top tae #bottom kook #bloody Chuan slow upd...