00:04

98 33 14
                                    







Jungkook chuan buai takin in tur sem hna chu a thawk ve mawlh mawlh a, mahse tu emaw, in a en reng ni a a hriat a vang chuan awm nuam lo tak in a han hawi kual a, a lam pan a mipa lian zet, sam kir chhap mai, lo phei chu a hmu ta thuai a, light phe zeuh zeuh kar ah pawh chuan a mit meng rum zet in a melh na chu chiang tak in a hmu thei a, a jacket dum lian zet hak chuan hel pawl a ni a an tir a,a trim sawk nghe nghe a.

Harh chhuak thut in lehlam ah chuan a in her a, kal sawn mai a tum lai chuan a kawng ah kut hrawl zet in a rawn vuan tih chu a hre nghal thuai a, a ip nghal chawih bawk.

Chupa chuan Jungkook chu a lam hawi zawng chuan a kuai her lawp a, jungkook chu lo tre thrat in a tray ken chu a thlauh lek lek bawk.


"Khawi ah chuan nge kal sawn I tum a Jungkook? Huh... Ka duh tawk in ka la en reng reng hlei nem che" tiin a hmui ah chuan nui hmel ngei awm zet chu a rawn lang zauh a.

"Eng maw?! Ka hming I hria maw!? Mi... Min thlah teh,.. min..Min ti na a nia..." tiin Jungkook chuan Taehyung kut chu han phelh sak mai a han tum a, pakhat lah in a lo vuan nghet sauh thung a. A lam ah chuan a pawt hnaih hrawk a, a awm chu Jungkook chuan a ngheng rawk rawk bawk.

"Ka ngaipawimawh hrep lo. I lo thranglian ve tawh hle mai..... I engkim hi an lo lian in an lo puitling ve tawh a nih hi, Chuan kal tur a ka hrilh hun ah chiah che I kal bawk ang" tiin  jungkook kawng a vawn loh na zawk chuan jungkook mawng chu a thram salh a, a beng zawn ah chuan a thaw lum ham ham bawk a. Jungkook chu a chhim sawk a,a mittui tlak mai tum chu a dang hram hram a.


Vawi leh khat a Taehyung hmai chu kut tum hrawl zetin a rawn hnek ri sawk a, Jungkook a vawn na pawh chu a taksa balance nan chuan a thlah nghal bawk a.
Jungkook chuan a mah rawn chhan tu chu a en vat a. A hming chu Hongjoong a ni a, Jungkook erawh in a vawi khat hmuh na a ni thung.

"Vawi khat mah lo tih buai tum tawh suh, I kut hmawrpawn lo khawi tum tawh hlek suh, ka ta a nih hi" tiin Hongjoong chuan Taehyung a hnar lo hmet mek chu rum zet chuan a han melh a,   Jungkook kawng ah chuan a kuah nghal zat a.

"Baby, I thra em? Na I nei em?" Ngaihtuah hmel tak chuan a han ti a, Jungkook chu hamhaih viau mah se lemchan hrih pawh chu Taehyung a hlauh em a vang in pawi a ti lo kher bawk a.

"Ah... Aww.... Ka thra" bah nak in a lo ti ve a.

"Eng tin emaw lo khawih hman la chuan I chak lo viau ang, ka bialpa hi vawi khat pawh lo melh tawh suh, a nih loh chuan ka mize chhe lai ber ka hmuh tir palh mai ang che" a ti leh khur khur a.


Taehyung chuan a hnar chu tuai leh sak in a mah rawn hnek tu chu a han melh ve ta kar a. Hongjoong te awm na lam chu panhnai in a ner leh sak a.


"Nichin mai kha chuan hremhmun ah ka thawn chho ang che ka ti rilru a, mahse tun ah chuan keimah ngei in ka hnuk chho zawk ang che" tiin Hongjoong dar chu a beng thak thak a, Jungkook na zet a melh leh hrawk in a put bo ta a.

Hongjoong chuan a chhan a hre chiah lo na in a rilru ah chuan Taehyung in a melh dan leh a trawng kam a vang khan a ngaih erawh chu a thra zan lo kher mai.

"Hey... Ka biak che chu" Jungkook in a rawn sawi tak ah chuan Hongjoong pawh a ngaihtuahna a trang chuan a rawn harh chhuak ve ta zawk a.

"Oh... Eng nge i sawi a?"

"Ok... Min rawn puih a vang khan ka lawm e, mahse baby tia min koh kha a trul kher em ni?" lu thing nak nak chungin Jungkook chuan a han ti a. Jungkook chuan Taehyung lak a trang a Hongjoong in a rawn chhan chu a lawm tak zet a ni.  mahse engtin nge Taehyung khan a hming a hriat theih le? Tun hma in an lo in hre tawh thrin em ni? A eng pawh chu nise Taehyung lan dan chu a hlauh awm a tih zawng tak a ni a, a mitmu fiah zet te chu a rap hle bawk.

ON MY WAY/VKOOKWhere stories live. Discover now