Hello guys.
First, thank you sudi baca coretan pengalaman aku di asrama ni. Aku tahu ramai yang boleh relate dengan cerita cerita aku ni nanti. Harap korang enjoy la. 😛
Untuk permulaan ni, takde cerita sangat pun. Just nak introduce diri and back setting cerita aku nanti.
Sooo, aku stay asrama dari form 3 sampai form 5. Masa form 1 and 2, aku berulang sebab rumah aku tak jauh sangat pun dari sekolah. Tapi sebab nak merasa experience baru, aku mintak dengan parents aku untuk stay asrama. Sebaik mak ayah aku kasi. And, sebab keputusan exam boleh tahan la okay, lepas la stay asrama even rumah tak jauh pun. Btw, sekolah aku dulu half stay asrama and half berulang.
Aku memang suka tengok lelaki since form 2, tapi takde la wild imagination untuk buat benda benda pelik kat diorang. Just suka tengok and aku pun memang couple dengan this one girl yang setahun muda dari aku.
So, stay asrama tiap tiap hari boleh cuci mata sebab dak dak sekolah aku ramai yang mengancam ye. Haha. Lagipun aku jenis tak kisah pasal seniority ni, bergaul je semua. Junior senior pun memang ramai yang rapat dengan aku.
Satu lagi, masa form 3 takde kejadian yang berlaku pun. Just masa form 4 tu, benda ni bermula dengan si D, yang aku akan cerita dalam next part.
Aku masa sekolah pun tak tahu abenda maksud gay tu. Tanpa sedar, aku sebenarnya dah terjerumus jauh ke alam hubungan sejenis ni. Haha
Tu je la kot intro.
Anyway, aku akan start cerita kat next chapter. Stay tuned.
Good night. 😇
YOU ARE READING
Kisah benar asrama
RandomSo, ni kisah sebenar aku yang berkaitan dengan pengalaman gay di asrama. Takdak tokok tambah. Haha Again, cerita ni ada unsur 18sx, jangan baca kalau tak suka. Boleh dm kalau nak kenal lebih or ada komen apa apa. 🤣