D (Part 1)

7K 67 1
                                    

Hi guys!

So untuk first story ni, aku nak cerita pasal D masa aku form 4. Aku guna initial name dia je la sebab taknak dedahkan nama sebenar diorang. D ni junior setahun dari aku, comel and kurus. Kulit dia just ngam ngam je, tak terlampau putih tak gelap.

As budak hostel, rutin kitorang ialah solat berjemaah untuk setiap waktu solat. Setiap hari kecuali hari rabu, kitorang solat kat surau utama untuk combine aspura (asrama putera) dan aspuri (asrama puteri). Sementara tunggu isyak, akan ada sesi tazkirah dari ustaz jemputan atau mana mana exco asrama. Hari rabu pulak, akan ada kelas mengaji kat aspura. So kisah ni terjadi masa hari rabu kat surau aspura.

Kisah ni sampai sekarang aku tak expect akan jadi ya sebab dalam surau. Haha.

So masa tu ada ustaz yang tengah explain pasal tajwid kat depan and semua orang menghadap ke depan. Meanwhile, aku dengan D ada kat belakang. Aku duduk sambil sandar kat dinding, dengar explanation. Si D pulak duduk depan aku.

Tiba tiba dia duk menyandar kat aku.

D: sejuk ah, aku nak sandar.
Aku: haa boleh je.

Tengah tengah dia sandar tu, aku mainkan jari kat perut dia dari luar baju tanpa ada niat nak melebih lebih. Tapi kan, dia amik satu sejadah untuk cover tangan aku. So aku expect, dia suka la kot aku buat macam tu.

Alang alang dia dah cover tu, aku pun masukkan satu tangan ke dalam baju dia. Mainkan jari kat perut dia. Mulus betul kulit dia. Mata tetap tengok ke depan, tapi memang tak fokus la cerita dia. Haha

Tengok dia tak marah or tepis tangan aku, mula la timbul idea nakal aku nak masukkan tangan dalam seluar dia. Hahah. Aku bukak kancing seluar si D ni, pun dia rileks je. Apa lagi, terus seluk tangan masuk dalam seluar and pegang konek dia. Ouh, dia tak pakai underwear and takde bulu lagi oii hahah. Size dia bagi aku standard size la. Takde terlampau besar or kecik. Sesuai la dengan size badan dia.

Dah dapat masukkan tangan, dia memang dah stim. Aku pun main mainkan konek dia and lancapkan dia. Dia just senyap je and makin sandarkan badan kat aku. Dalam 5 minit macam tu, kelas dah habis. Aku pun terus keluarkan tangan and bangun sebab taknak ada orang suspicious. Dia still duduk, cuba nak zip kan balik selua dia tanpa orang perasan kot. Then habis macam tu je.

Throughout the session, memang kitorang berdua diam tak bercakap apa apa ya. Just enjoy the moment gitu.

So tu la pengalaman pertama aku dalam dunia gay kat asrama ni. And kejadian dengan D tu tak disangka sebab memang benda tu jadi secara tiba tiba je. 🤣

Next part ada lagi kisah dengan D ni. So tunggu la ya.

Babai and take care semua yang baca! 😘

Kisah benar asramaWhere stories live. Discover now