<Pov:Ria>
Ráno mi začal zvonit budík a proto jsem ho vypla a vstala z postele. Šla jsem ke skříni a vytáhla jsem si černé tepláky, černé triko a šedou mikinu. Oblékla jsem si to a vyrazila jsem z pokoje dolů po schodech.
Došla jsem do jídelny a tam seděl Karl. Měl před sebou talíř s jídlem. Sedla jsem si vedle něj a on si vstoupnul a zašel do kuchyně. Po chvilce se vrátil s talířem plný jídla. Podal mi to a sedl si zpátky."dík" řekla jsem a začala jsem jíst.
Když jsem dojedla šla jsem do koupelny, učesala jsem si vlasy a vyčistila zuby. Potom jsem šla do pokoje a sedla jsem si s laptopem na postel. Protože byli za chvíli vánoce tak jsem se dívala jaký dárek bych mohla ostatním koupit.
Když jsem už něco našla tak jsem to objednala a koukla na youtube.Dívala jsem se na videa od Karla a někdy jsem shlédla i nějaké Tommyho video.
Potom jsem se rozhodla že půjdu ven. Vzala jsem klíče a šla si obléct boty,"Karle jdu ven!" Zařvala jsem na něj a šla jsem ven.
<Pov:Karl>
Když odešla z domu tak jsem se rozhodl že napíšu Sapnapovi,jestli by nechtěl s Dreamem a Georgem na vánoce přijít. Napsal že se jich zeptá.
Vzal jsem si klíče a šel jsem si obléct boty. Zamknul jsem dům a šel jsem za mrBeastem protože mi psal že chce natočit video.
Po dotočení jsem šel domů. Doma jsem se nudil tak jsem vytáhl z půdy strom a ozdoby. Když jsem ozdobil dům zvenku i zevnitř tak jsem se rozhodl že na stromeček si počkám na Riu.
Šel jsem proto do mého studia a šel jsem streamovat.<Pov:Ria>
Když jsem se potom vrátila domů tak jsem si sundala boty a běžela po schodech nahoru. Zaklepala jsem na dveře "dále"řekl a ja vstoupila.
{Ria}"Ty si zdobil dům?"
{Karl}"Jo, líbí?"
{Karl}"Chtěl jsem na tebe počkat se stromečkem"
{Ria} "tak já počkám než dostreamujes a pak ho mužem ozdobit"
{Karl}"Ok"
{Ria}"ok" zavřela jsem dveře a šla jsem do svého pokoje.[O 3 hodiny později]
Četla jsem si knížku a slyšela jsem zaklepání. Založila jsem záložku a položila knihu na postel a rozešla jsem se ke dveřím. Otevřela jsem je a tam stal Karl.
Vyšla jsem s ním do obýváku a začali jsme zdobit stromeček. Když jsme ho dozdobili tak jsme ho dali do rohu mistnosti a sedli si na gauč.
Chvíli jsme jen tak seděli ale pak na mě Karl promluvil.
{Karl}"nepůjdem si dát večeři?"
{Ria}"jo"
Vstala jsem a rozešla jsem se do kuchyně. Vytáhla jsem dva talíře, toustovač,toustovací chléb, sýr,kečup a šunku. naskládala jsem to na sebe a dala do toustovače.Po chvilce jsem to vytáhla, rozřezala a dala na talíře.
Zanesla jsem to do jidelny kde byl už Karl a položila jsem to před něj. Začali jsme jíst.
Po jídle jsem vzala talíře a zanesla je do kuchyně kde jsem je dala do myčky.
Potom jsem se rozešla k televizi a pustila ji. Hrál tam nějaký film.
<Pov:Karl>
Po večeři jsem šel do pokoje. Byl jsem chvíli na mobilu a četl jsem si zprávy potom jsem si otevřel wattpad a kouknul se co tam lidi píšou.
Viděl jsem tam fanfikci o mě a Sapnapovi.
Rozhodl jsem se že si to přečtu.
Byl to špatný nápad...
Když jsem to dočetl tak jsem chvíli přemýšlel a pak jsem si uvědomil že musím jít spát protože zítra vstávám ve 3 ráno protože mrBeast potřebuje natočit video.Tak jsem si dal na mobil budík, dal jsem si mobil na nabíječku a šel jsem spát..
<Pov:Ria>
Po asi hodině a půl ten film skončil a já jsem vypla televizi a šla jsem do svého pokoje.
Převlékla jsem se do pyžama a šla jsem spát..
ČTEŠ
Karl
FanfictionPříběh pro Kamarádku který si může přečíst každý kdo si to může představit jako sebe nebo mu to je jedno :)