My first love 🌸 Jungkook FF Chapter-11
So-eun pov :
Zing ah chuan ka harh a, ka meng diâr² a, Jungkook lam ka en vat a a lo la mutui lutuk. Ka tho chhuak nghal a.
Ka in ti fai sawk² a in hnuai lam ah ka chhuk thla nghal a. Jungxin chuan Kimchi a lo siam mawlh² a, mahse a rim ka hriat chiah chuan ka luak a rawn chhuak nghal a. Room ah ka tlan chho nghal a, Jungkook chu a lo tho ve chiah a, washroom ah ka tlan phei nghal a ka uak bawrh² a. Jungkook chu a lo kal nghal a.Jungkook : So-eun nga ti nge a i tha em?
Ka lu chu ka thing nar² a.
A chhuak nghal a.
Jungkook pov :
So-eun a uak vak² avang chuan ka ngaih a tha lo a, Jin Hyung ka call nghal a.
Call📱
Jin : Aw Jungkook enge ni?
"Hyung So-eun hi ka thawh khan room ah a rawn lut a a uak vak² a"
Jin : A ni maw thil ei te a nei em?
Chu tih lai chuan So-eun chu a lo chhuak a, ka bul ah chuan a rawn thu a.
"So-eun thil ei te i nei em?"
So-eun chuan a lu chu a thing nar² a.
"Awle khum ah khan lo mu la"
"Aih Hyung nei lo a ti"
Jin : A nih Eng tin nge a luak chu a chhuak a.
"Ka hre Miah lo"
Jin : Khawi maw So-eun kha ka lo bia i biak tlak loh e mai.
Phone chu So-eun ka pe a.
"Jin Hyung"
So-eun : Hello Oppa.
So-eun : Aih ka tho a in hnuai a ka chhuk kha Jungxin khan Kimchi a lo siam mawlh² a a rim ka hriat chiah khan ka luak a rawn chhuak a.
So-eun chuan phone chu min pe a.
"Hello hyung"
Jin : Jungkook pregnency Test kits va lei vat rawh.
"Maw!"
Jin : Va lei vat rawh chuan So-eun kha in test tir nghal rawh.
"Aw aw awle"
Phone chu ka dah a.
"So-eun ti khan lo awm lok rawh aw"
So-eun : Awle.
Test kits lei tur chuan ka chhuak a.
In ka thlen chuan room lam ka pan nghal a.
"Kha So-eun va in test rawh"
So-eun : Maw!
"Kal rawh Hyung khan tu tur in min tia"
So-eun : Aw aw awle.
So-eun chu Washroom ah a lut nghal a.
So-eun pov :
Jungkook in test kits a in test tur a min tih avang chuan Washroom ah chuan kal in ka in Test a, A ni thei lo. Ka chhuak nghal a.
Jungkook chu nghah nei tak hian a lo tei kual sek a ka tlan phei a ka kuah nghal chawt.
Jungkook : Enge enge So-eun enge result?.
Nghakhlel tak chuan a ti a.
"Jungkook" Nui vur² Chung chuan ka en tir a.
A ni pawh chu a hlim lutuk.
Author pov :
So-eun leh Jungkook te chuan naute an nei ve dawn ta.
An chhungte hrilh tur chuan hlim fahran chuan in hnuai ah chuan an chhuk thla a.
Skip ✨
So-eun te chuan a nu te lam chu naktuk lam a hrilh chu an duh a.
An mut pah chuan an ti² a, naute a lo pian hun a an chawm dan tur te a hming tur te thleng in.
An muhil ve ta.
(Cont tih ka ziah zawh hnu mi hi chhiar vek phot teh u a pawimawh nia)
Cont
😁😁ka ziah hmaih daih mai a min lo hre thiam mai ula😁Jin te khan Fa thla 2 mi an pai ve mek bawk aw😁😁ka theihnghilh a min lo hrethiam dawn nia😁😁
Borahe 💜🙇🏻♀️
YOU ARE READING
My first love Jungkook FF 🌺
RomanceSo-eun leh Jungkook chu hlim tak in an awm ta a✨. (Ngaihnawm i tih ngei ka beisei☺️)