H2

82 3 1
                                    

Er komt een meisje van een jaar of 14 binnen, een beetje afrikaans denk ik. Ik bekijk haar van top tot teen en ik zie dtat ze zich ongemakkelijk voelt. Ik glimlach naar haar als ze mijn kant op kijkt." hier is nog een plek "roep ik terwijl ik naar achter wijst. Het meisje stelt zich voor "U-uhm ik ben R-rosemarijn en ik woon in A-amsterdam, mijn afkomst is Afrika" gaat ze verder. " Oke Rosemarijn ga maar zitten op de plek achter Lisa" ze knikt en gaat achter  mij zitten. Draai me om en bgin met haar te praten ḧ" hee ik ben Lisa" ḧ" Heej Lisa ik ben Rosemarijn , maar noem me maar Roos!" " Okee Roosbolleboos" zeg ik en we beginnen allbei te lachen." stilte!!" roept meneer de Wolf en ik draai me snel weer om en doe alsof ik lees.

TRIINNNGGGG!!! "Di.." meneer de wolf kan zijn zin niet afmaken. Zijn zin word onderbroken door het geschuif van stoellen en tafels.
Ik,Denise en Rosemarijn lopen naar de aula. "Wie heeft er zin in een mac flurry!" roept Denise. Ik en Roos kijken elkaar aan en lachen heel hard . " Wijjjjj" roep ik. We lopen naar buiten een zien een knappe jongen staan bij een auto. " O my fucking gosh" zegt Roos met grote ogen. De jongen kijkt gemheim zinnig naar ons  en grijnst.

Later komen we bij de Mac aan en we lopen naar binnen."Lisa kijk daar is nog een plekje vrij" zegt Denise, en  we lopen erheen.
We kijken naar een jongen die aan alleen aan een tafeltje zat. " Zullen we naast die jongen gaan zitten?"  zeg ikk met rode wangen. En de andere meiden beginnen te lachen."Ja oke" zegt Rosemarijn, ze gaan zitten. " Uhm h-hoi ?" zegt de jongen verlegen  "Heee" zeggen we met zen 3e in koor. De jongen tovert een kleine glimlach op zijn gezicht. "Hoe heten jullie?" vraagt hiij, "Wij zijn Lisa,Denise en Rosemarijn" zeg ik met een glimlach. We eten gezellig wat en praten over velscillende dingen. Dan gaat de telefoon van Denise en ze loopt weg, Rosemarijn kijkt me krampachtig aan een zegt "Lizz ik moet ff me moeder bellen" "okee " roep ik maar ze was al weg. Tja nu zit i hier met een vreemde jongen, wat nu? Ik ben een beetje moe en ga met me hoofd op me armen zitten. Ineens voel ik een hand op me rechter been. " Gaat het ?" fluisterd de jongen in mijn oor. " Hoe heet je eigenlijk" vraag ik zacht. " Ow ja sorry ik ben Jake" En hij geeft me een klein kusje op mijn hand. " Ow daar komen je vriendinnen weer " zegt hij, en stopt een briefje in me jaszak.

"Kom we  moeten weer naar school" zegr Rosemarijn. Jake loopt nog een stukje mee naar onze fietsen ,en  voor we weggaan  geef ik Jake nog een knuffel en oppeens voel ik een hand op mijn kont die er zacht in knijpt en een kusje in me nek. "Doegh babe" fluistert hij in mijn oor. "Baaayy" roep ik naar hem.
We komen aan bij school en ik kan Jake niet uit men kop zetten. Hij is zo leuukkk maar dan besef ik me dat ik hem maar een dag ken,maar idontcare! Ik vind hem leuk en hij mij volgends mij ook...

one and onlyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu