Na die woorden schrik ik wakker. Woow dat was echt heel eng. Opeens denk ik aan mijn moeder "maaaaam!" roep ik en ik ren naar beneden. Mijn moeder zit aan de ontbijttafel en kijkt me glimlachend aan." Goedenmorgen Lies" zegt ze."GOedemorgen mama" zeg ik zacht. Die droom van vanacht heeft zoveel inpact gedaan dat ik alleen maar voor me uit zit te staren. Ik zat te denken en ineens komt het me binnen en weer komen er tranen. Mijn moeder kijkt me opeens bezorgd aan " Wat is er meisje?"
Ik zucht diep en ziet dat mijn moeder een hempje aan heeft, zo onopvallend mogelijk kijk ik naar haar armen. Mijn ogen worden groot en ik kijk snel weg.Ik kijk op de klok, "shit 8uur " zeg ik en ga snel me eigen opmaken en kleding aandoen. Natuurlijjk sta ik zoals elk meisje een kwartier voor me kast of spiegel. ondertussen is het al 8.15 en school begint om 8.30. Gelukkig woon ik achter school dus dat is geen probleem. Ik grijns naar mezelf in de spiegel en kijkt goed naar mijn outfit wat het uiteindeijk is gekozen ; een skatersrokje een croptop met 'FuckYa' erop. Beneden trek ik snel me allstars aan en ren naar buiten. Ik kijk op mijn mobiel "shit 8.25" mompel ik en maak wat meer vaart. Eindelijk op school aangekomen kijk ik op mijn rooster "Wiskunde-Meneer de Wolf- lokaal V2" mompel ik een beetje in mezelf. " Aha fijn moet ik nog 2 trappen op ook!" zeg ik een beetje levenloos en ik kijk naar de grond terijl ik de trap oploop.BAM!! Ik kijk ophoog en zie Meneer van eijk voor me staan. Mnr van Eijk is onze directeur hij is ongeveer 25 jaar. Al vanaf de 1e klas vond ik hem al super leuk! " Uhmm sorry m-meneer" stotterde ik. " T is al goed Liess , zou ikje helpen? " zegt hij met een grijns. Ik bloos "ja is goed " wie wil er tenslotte niet geholpen worden door een knappe jongen!! Samen lopen we naar het lokaal, "Doeii!" "/dag meneer " zeg ik en i kijk hem met rode wangen na. Wauw wat een lekkerding en hoe zou ze vriendin eruit zien? allemaal vragen dwalen rond in mijn hoofd.
Eenmaal aangekomen in de klas zie ik Denise zitten en ik ga gelijk naast haar zitten.Denise is al me vriendin sinds groep 2 en we zitten tot de dag van vandaag nog bij elkaar in de klas, we zitten nu in de 2e van het geminicollege. " Fijn dat je er bent Lisa " hoor ik meneer de Wolf zeggen. Ik knik vriendelijk naar hem.