RPG s @Tessi_Cabla

25 2 0
                                    

Tessi_Cabla
Jméno a příjmení: Rhietta Valanthe
Věk: 20 let
Pohlaví:, muž
Rasa: Elf (ledový)
Schopnosti: umí manipulovat s ledem a sněhem a dokáže žít v nízkých teplotách,....jeho led je ale černý a vyzařuje temnou auru
Povaha: tu většinou nevypisuji protože se toho nedržím.
Orientace: to nikdo neví
Minulost:  Rhietta se narodil, jako většina ledových elfů, temnému a lesnímu elfovi, alespoň to si tedy myslel. Ledoví elfové jsou pro lesní i temné elfy spodina, přestože jí svým pářením vytvořili. Pravdou bylo, že Rhietta se narodil jako levoboček hraběte temných elfů s ledovou elfkou co tam dělala služku. Hrabě už měl ale své vlastní děti se svou ženou a nepřál si dítě ani jeho matku živit. Oba dva vyhnal ze své země a myslel že to bude stačit.

Ve vší té chudobě a bolesti ho ale přišla jeho bývalá milenka i se synem požádat o azil a lepší život. Slíbila že nikomu nic neřekne a že ani Rhietta neví kdo je jeho otec. Hrabě je tedy nechal žít v jednom z pokojů služebnictva. Jak ale Rhietta rostl, měl čím dál víc otcovy rysy, byl vysoký a málokdy se usmíval a to ještě víc ukazovalo jeho podobnost s otcem. Navíc, měl černé vlasy. Jak pravděpodobné je že chlapec jehož zplodili ledoví elfové má až na světle modrou kůži zjev temného elfa?

Hrabě nakonec jednou v noci vyslal vrahy a jeho matku nechal zabít. Rhietta byl obviněn z její vraždy a mohl být buď navždy vykázán z elfí společnosti nebo zabit.

Rhietta po souboji s hrabětem, kde neobstál utekl do hor kde žil tehdy s matkou a tam žije doteď. Chová se jako většina elfů, protože si nedokáže přiznat že je vlastně jen špína. Nebo to uvnitř ví ale myslí že tímhle to zmizí.

Něco o: Živí se jako nájemný žoldák, udělá cokoliv pokud za to dostane peníze, včetně věci, které mnozí žoldáci ani nedělají.

Strach: Že si hrabě svojí volbu rozmyslí a přece jen ho nechá zabít a že nikdy nebude uznána jeho existence

Vzhled:

Tak snad dobré

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak snad dobré

Pro soutěže/rpg a jinéKde žijí příběhy. Začni objevovat