Lutfen yorummmmmmm. Gecen bolum sefa Irmagin dudagina yapismisti.
************************
Sonra Sefalar egemenlerin yanina giderler.Egemenle Sude Sefa ile ırmagi boyle gorunce sasirirlar.
Cunku el ele goz goze geliyolardir. Egemen ile Sude bir agizdan;
Su-E:Hayirdir.
S:Ne hayirdir.
E:El ele goz goze gelmeler.
I:Sevgilimiz egemen sana hesap mi vericez.
Su:Yok canim o,o anlamda soylemedi. Hani siz kavgaliydiniz ya o yuzden oyle dedi.
I:Sende hemen sevgilini savunmalar. Asil sana ne demeli.
S:Neyse bu konulari kapatalim. E bunun serefine ne yapalim.
I:Babamlarin kafeye gidelim. Biseyler yiyip sinemaya gideriz.
Su:Aslinda iyi fikir.
E:Katiliyorum.
S ve I:O zaman gidiyoruz.
Bunlar kafeye giderler. Biseyler yiyip sinemaya giderler. Sinemadan sonra herkes evine gider.
Irmak
"Slm sevgili gunluk yine dertlerim, mutluluklarim,sıkıntilarim kisacasi herseyimi sana anlattim. Yine sana yaziyorum. Bu Sefa' da ne var bilmiyorum. Ama onu cok seviyorum. Yanimdayken,yanindayken kendimi huzurda hissediyorum. Sanki benim nayinomdu. O benim degerlimdi. Beni kiracak uzecek bir sey yapmaya kalksada ona kiyamayip affediyorum."
Sefa
İste sevgilim,nur parcam,nayinom,degerlim onlara kavustum. Kusmustuk. Onu kiracak uzecek birsey yapmamaya gayret gosteriyorum. O olmayinca kendimi olu gibi hissediyorum. Onu cok seviyorum. Hemen egemeni arayip piknik plani hazirladim o da kizlara haber verdi. Piknikte Irmaga bir suprizim var. Gezerken cok istedigi kolyeyi almistim. Umarim cok mutlu olur.
Piknik
Piknikte hep birlikte voleybol oynadilar. Sonra ciftler ayrildilar.
Sefa Irmak
S:Irmak gozlerini kapatir misin?
I:Niye?
S:Supriz
O sirada ırmak gozlerini kapatir. Boynuna bisey takildigini hisseder. Gozlerini acip kolyeye baktiginda gecen gun begendigi kolyeyi gorur ve Sefa'ya sarilir.
I:Cok tesekkur ederim.
S:Onemli degil. Gecen gun cok begenmistin. Bende alip kucuk bi jest yapayim dedim.
Arkadaslar yazcak bi sey bulamiyorum o yuzden kisa oldu. Lutfen yardim edin. Fikirlerinizi yazin.