ırmakla sefa ayriliyomu

11 1 0
                                    

X:Sevgilim napiyosun?
Bunu Sefaya soyler.
S:Ne sevgilisi. Ben sizi tanimiyorum.
X:Yapma gecen sene bana deliler gibi asiktin.
S:Daha seni taniyorum bile. Ne asik olmasi.
I:Sefa ne oluyo,kim bu kiz aciklama istiyorum.
S:Aciklicam ama kizmak yok.
I:Soyleeeee!
S:Tm. Ben sana asik oldugum gun bu kizdan ayrilmistim. Ama o hala anlamamis.
I:Sen bana teklif ettin gun biriyle mi cikiyodun?
S:..........
I:Sefa cevap verir misin?
S:Hı hı
I:Bi sure konusmayalim bence benim dusunmem lazim.
S:Irmak
Irmak gider. Sefa kiza bagirir. Kiz aglayarak gider.
Egemen ve Sude
E:Nasilsin sevgilim.
S:İyiyim sen.
E:Bende iyiyim.
Irmak aglayarak gelir.
E ve S:Irmak noldu.
I:Sefa bana teklif ettigi gun biriyle cikiyomus. Biz konusurken yanimiza geldi "nasilsin sevgilim" filan dedi.Sefa ondan ayrilmis ama nasil asksa kiz unutamamis.
S:Nediyosun ya cok uzuldum. Peki napicaksin?
E:Bende bi Sefanin yanina gidiyim.
S:tamam canim gorusuruz.
I: Bilmiyorum. Biraz dusunucem.
Erkekler
S:Of nerede ciktin banu ya.(Gelen kisinin adi banu)
E:Ayne ya. O kiz yuzunden Irmak uzuldu.
S:Ege Irmak nasil?
E:Abi valla kiz yikildi. Senin onu kendini affettirmen lazim. Jest filan yap.
S:Adlinda aklimda bir fikir var ama.
Kizlar
I:Sude sence ne yapmaliyim.
S:Sefanin bir aciklamasi vardir.
I:Yinede affedermiyim bilmiyorum.
Sefa
Aksam ırmagı deniz kenarina cagiricam. Ona herseyi aciklicam. Sanki o olmayinca kendimi biri boguyomus gibi hissediyirum. Onu seviyorum ona cok guzel bi supriz hazirladim oda cok begenicek. Simdi suprizimin ilk asmasina basliyalim.
1-Irmagi baska bir rumaradan aramak.
S:Alo Irmak hanimla mi gorusuyorum.
Tabiki sesimi tulbentle degistirerek.
I:Evet ben kimle gorusuyorum?
S:Beni ismini vermek istemeyen bir bey gorevlendirdi. Bu aksam sizi deniz kenarinda bir gemide bekliyor.
I:Peki konu neymis,neden benimle konusmak istiyor?
S:Sadece onemli bir konu oldugunu soyledi o sadece suslu olan gemiye binsin dedi.
I:Peki iyi gunler.
S:İyi gunler.
Evet bunu bitirdik. Sira ikinci adimda.
2-Geminin her yerini gulle kapla. Etrafa yazdigin notlari birak.
Simdi gemiye gidiyoruz. 
1saat sonra
Tum isleri hallettim simdi aksam olmasini beklemek.
Irmak
Acaba o gemiye gitmelimiydim. Kafam cok karisik belki o tekneye gitmem Sefa konuaunuda dusunmemi saglar. Acaba ki.di beni o tekneye cagiran,onemli konu neydi. En iyisi gidip ogrenmek. Uzerime kirmizi kalpli elbisemi giydim. Elbiseme uygun bir babet giydim. Saclarimi salik birakip hafif makyaj yaptim artik evden cikma zamani.
Gemi
Gemiye girdigimde etrafta guller ve notlar buldum. Notlari okumaya basladim.
1-Seni cok seven,sen olmayinca kendini olu hisseden biri var.
2-Son gunlerde seni uzen biri.
3-Simdi geminin merdivenlerinde yukari cik.
4-Sag tarafattan televizyonlu odaya gel.
5-Son olarak televizyonu ac.
Televizyonu actigimda ekranda Sefa vardi,soyle dedi."Irmak biliyorum banunun gelmesi senin aklini kurcaladi. Bende senin uzulmeni istemem. Beni affetmeni istiyorum. Eger dusunmek istersen anlayisla karsilarim. Eger affettiysen alt kata gel. Affetmezsen sana sonraki hayatinda iyi sanslar." simdi napicam kizin neden geldiginude ogrendim. Bence affetmeliyim. Hemen asagi indim ve ona simsiki sarildim. Sonra Sefa dudagima yapisti.
              .................
Ben basa 6. sinif ogrencisi yazdim ama universite daha iyi olmus. Lutfen yorum. Begenmediyseniz soyleyin yazmam. Sinavim var bol sans dileyin.

Aşıklar şehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin