Öt évvel késöbb
Jk:Amerikában
Ügyvéd:Nagyonsajnáljuk. de csak a családja vagyonának. csak 12%-át sikerült viszaszerezni. A jövőben diverzifikáltabb befektetést portfóliot javaslunk
Jk:Javasolnak...? Ezt a befektetést is lelkesen Javasolták.
V:külföldön
munkatárs:jó estét! Már becsomagoltad a holmid...?
Fönök:Elmondaná valaki, mi történt itt tegnap...?
Jk:Amerikában
Jk:A tökét kérem.
és 5% kamatotügyvéd:-Lehetetlen
jk: (testőrei be nyitotak és be mentek)
Jk:A töke és 10%kamat.
A hónap végéigV:külföldön
Fönök:A kérdésem az. hogy a picsába... történt ez...?
Munkatárs:kérdeze Mr.v-t!
Elnézést a kifejezésért de ehhez a munkához tökösnek kell lenni.Jk:Amerikában
Ügyvéd:Ennek a megbeszélésnek vége.
Jk:(testőrei visza ülteték)
Ügyvéd:Ez Amerika.
Jk:csh csh
V:külföldön
V:Először is, nem az én hibám.
Munkatárs: Figyeljen
V:Még nem fejeztem be. És nem nekem kell lenyugtatni az ügyfeleket. Inkább azt árulja el nekünk. miért volt csak két biztonságiőr az egész epületben...?
Jk:Amerikában
A szava
Jk: A lényeg az, hogy a szavát adta a családomnak.
Ügyvéd:Mi ez...?
Jk: Van Amerikában egy játék, igaz...?csokit vagy csalunk
V:külföldön
V: szándékosan hoztam a hotelbe az együttest. A tegnapi eset miatt velünk foglalkozik a saját az USA-tól japánig
Jk:Amerikában
Jk:Azt hittem hogy ha a szexuális preferenciákról van szó, már semmi sem lep meg. de maga... Mit szólna ehez a szeretőférje...? A gyerekei...?
A részvényesek? folytasam...?Jk:(el utazik)
Jk: A repülön dolgozo nőt le szoritota és erősen magához húzzta és simogatni kezte a száját és arra kényszeritete hogy le szopja
Jk: 15 percel késöbb meg érkezet a repülö és le szálltak
És ahogy v-is
V:(barátjai meg lepik őt a szülinapján)
P: igyunk a legszexisebb, legjobb. és legcsodálatosabb nő egészségére az egész világon Az anyámra! csak vicc volt!bocsánat. a drága v-re gondoltam. aki egy másodperc múlva 29 éves lesz.
V:Ne .már öregnek érzem magam.
B:Azért még jól tartod magad.
P:Egy pillanat.
Ma van a születés napja a barátnőmnek v-nek. Segitenének nekem...?V:Mire készülsz...?
P: igen...?
Boldog szülinapot 3×
Egészségünkre.
V:Martin annyira hülye vagy!
(A pincér hozza a bort )
V:A kendvecem hát emlékszel rá!
P:De ......
V: mi az ...?
P:Öszintén szólva nem én rendeltem. Talán a ház ajándéka
P:Jól van akkor igyunk a ...
V:Ne várj, Ki kell mennem a mosdóba.
V(:Elindult megkeresni azt a személyt aki a bort vitte nekik az asztalhozz de nem találta és mikor meg fordult ott állt a háta mögödt jk)
Jk:Eltévedtél, bébi...?
V:(Elsétált és mire visza fordult már nem volt ott)
V:(összeveszet a barátjával mert nem foglalkozot vele és elment sétálni este és amikor meg fordult ott állt a hátta mögöt egy férfi )
F:Jóestét!
V:(Egy ágyban ébredt fel ösze visza nézve hogy hol van probálja ki nyitni az ajtót de nem birja mert be van zárva. Ki nyitoták az ajtót de nem volt ott senki v megindult a lépcsö felé és megy le egyenest a napalib és meglát egy képet amin ő van rajta )
V:Bassza meg!
Jk( A háta mögöt áll )
Jk:Eltévedtél, bébi...?
V:(te, elájult és a karjaiba esik jk ad neki egy gyógyszert)
Jk:Szopogasd! Rosszul reagáltál a nyugtatóra. Nem tudtam. hogy szívproblémád van. (száját simogatja miközben beszél hozzá) v ki köpi a gyógyszert
V:Szopogasd te! Mért vagyok itt...? ki a fasz vagy...? És miért fogtál el...? válaszolj.
Jk:Ülj le megint elájulsz
-válaszoljJk:Ülj le! V:nem vagyok a tulajdonod.
Jk:r(áncigálva) Ülj már le!
Jk:Tudni akarod, miért vagy itt...?(köszönöm) Szerintem innod kellene.
(v elhuzzta a fejét) Amit el fogok mondani. annyira hihetetlen hogy...nem hittem volna, hogy igaz, amíg nem láttalak a reptéren.
(visza emlékszik)Jk: Abban a pillanatban megértettem hogy...nem csak képzeltelek, Öt éve megváltozott az egész életem. Az apám meghalt a szemem előtt A golyó átment a szívén...és engem is eltalált.Azt hittem, én is meghalok.Megállt a szívem, és megláttalak. Mindennap az a kép lebegett a szemem előtt Az egész világot átkutattam érted.Valahol mélyen biztosan éreztem, hogy...
egy nap előttem állsz majd. és az enyém.V:most viccelsz. Senki sem birtokol. Nem vagyok tárgy. Nem szerethetsz meg így. Elrabolsz, és azt hiszed, hogy a tiéd vagyok.
Jk:Tudom ezért adok neked egy esélyt arra hogy belém szeress. Nem kényszerből. hanem mert akarod.
V:De van egy pasim, aki keresni fog, családom van, barátaim. saját életem. Nem kell az esély, hogy beléd szeressek! Szóval, szépen kérlek, engedj el, baszd meg!
Jk:(oda ad egy akktát. amiben a pasija és egy nő van a képen)
Jk:A pasid nem érdemel .meg téged. Az embereim el hozták a holmidat a szobádból. üzenetet hagytak Martinnak. Az van benne, hogy... Vissza mész Lengyelországba, elköltözöl eltünsz az életéből.
V:Tudod, mit. menj a picsába!
(menekül de jk magáhozz huzza és visza ülteti a fotelba) (v lába közé térdel és elkezdi simogatni fülébe sugva mondja neki)Jk:Semmit sem teszek a beleegyezésed nélkül. megvárom, amíg kivánni fogsz. amíg vágysz rám, amíg te jösz hozzám. Nem foglak megkötözni, de ha provokálsz! nem lehetek gyengéd Nem szoktam meg az engetlenség eltűrést.
ESTÁS LEYENDO
365 nap
Romance18+auliak számára nem ajánlot. a szerepben kimtaehyung és Jeonjungkook kimtaehyung egy híres író Jeonjungkook egy maffia aki elrabolja v-t és fogva tartsa 365 napra még bele nem szeret az írás hosszú lesz