Davetsiz yolcu;)

6 2 0
                                    

Gözlerimi usulca araladım sağ tarafıma bakıp yönümü o tarafa çevirdim neeee inanamıyorum yinemi yaa yok benden adam olmaz kalk aptal yüsra kalk!!!Evetttt yanlış duymadınız ben Yüsra 18 yaşındayım vee tabiki şu iğrenç üniversite telaşı olan öğrenciler grubundayım ama hiç üzülmeyin inanın ben hiç teleşa kapılmıyorum zaten başaramıyacağım kendimi yormaya ne gerek var değil mi pehhh bi hiç yani,aslında çalışkanların okuduğu bir okuldayım onlara zeki demek istemiyorum çünkü değiller benim için zekilik ders anlayıp çalışmak değil hayata nasıl tutunup hayatta kalmak için gösterdiğin ileri derece taktiklerdir zekilik,ahhh farkettim de ne kadar zekiyim ben yaa öpeyim kendimi muahhh!!!

Siz şimdi neden o zaman çalışkanların okuduğu okulda okuyorsun o zaman diyeceksiniz ya da demeyeceksiniz ama ben anlatacağım yinede içimde kalmasın demi evet ben lise ikiye kadar ileri derecede gayet çalışkan bir öğrenciydim
Evet evet kesinlikle öyleydim ama tabi herşey bir kişi yüzünden mahvolana kadar ben dokuzuncu sınıfta birine aşık oldum

Eymen diye bir çocuk evet ona aşıktım  o da bana doğrusu ben öyle sanmıştım uzatmadan aşk hikayemi anlatayım size bizim birbirimizden hoşlanmaya başladığımızı sanmıştım evet sürekli derslerde bakışırdık ders bile dinleyemiyordum ben utangaçtım hemde çok fazla o ise gayet sosyaldi sınıfın en yakışıklısıydı şimdi senin gözüne öyle geliyormuştur falan dersiniz ama herkes zaten öyle söylüyordu uzun boylu gayet fit ve kaslı vücudu mükemmel pürüszüs beyaz teni ve siyah uzun dalgalı saçlarıyla okulun yakışıklılar kategorisinde birinci olarak yer alıyordu sanki flim yıldızlarının arasından fırlamış da bizim okula düşmüş gibiydi bu ne saçmalıktı böyle birde benim sınıfıma cık cık yani bana özgü yapılıyor bence!

Neyse arkadaşlar ben devam edeyim siz zaten nasıl mükemmel olduğunu kafanızda canlandırdınız sakın kırmızı şekilli dudaklarını unutmayın neyse işte sınıfa ilk geldiğimde onunla asla ilgilenmedim bütün kızların onun çevresinde dönmesi onunda bu duruma gülüp hava atması gayet sinir bozucuydu zaten ve ondan nefret etmeme yetip artıyordu bile sonradan sonraya değişik olaylar olmaya başlamıştı çünkü o kendisiyle ilgilenmediğimi görünce benimle uğraşmaya başlamıştı derste arkama oturup saçımla oynardı sırtıma kalem ucu falan batırıdı bunun gibi aptalca şeyler bazen arkadaşlarıyla yolumu kesip alay edip gülerdi bana kitap kurdu diye.

Ama birgün farklı davrandı ben kütüphanede kitaplara göz gezdirirken karşıma dikildi ve elinde bir kitap uzattı ona bakıp bu ne der gibi bakış fırlattım.
Romeo ve Juliet bence seversin çok güzel bir kitap dedi tabi biraz fazla aşk sözleriyle dolu ama oku bence yinede tafsiye ederim!
Afallamıştım böyle birşeyi beklemiyordum ama şuan aptal gibi bakıp duramazdım gözleri üzerimde benim kitabı almamı bekliyordu
Ha evet teşekkürler okurum kesinlikle diyerek elindeki kitabı bir çırpıda kapıp önüme döndüm.
Biraz konuşalım mı?
Tekrar ona baktım ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk her ne yapıyorsa saçma bir şekilde kalbimi hızlandırıyordu gözleri neden böyle birşey anlatmak ister gibi bakıyordu ki saçmalıktı bu ama daha fazla düşünmeye devam edersem aptal olduğumu düşünecekti.
peki diyerek yandaki masaya oturdum o da peşimden gelip oturdu gözlerimi üzerine diktim ondan çekindiğimi anlamamalıydı evet seni dinliyorum diyerek konuşmayı başlattım yutkunduktan sonra tekrar bana döndü
Şey aslında sana bişey anlatmak istiyorum ben nasıl desem sözü fazla uzatmak istemiyorum ama
Gergin olduğu apaçık belliydi bende öyleydim ama artık söylemesi gerekiyordu onu cesaretlendirmek için sesli bir şekilde söyleyebilirsin  dedim bunu duyunca kendini dikleştirip tekrar gözlerime baktı;

Ben galiba senden hoşlanıyorum Yüsra!
Ne! Ne diyeceğimi bilmediğimden duygusuzca yüzüne bakıyordum.
Evet senden hoşlanıyorum Yüsra bak eğer beni kabul edersen biz çok iyi bir çift olabiliriz
Ne cevap vereceğimi bilmiyordum şaka mıydı bu ya da eşek şakası falan kesin beni trollüyolardı bunlar
Eymen bak eğer bana oyun oynuyorsanız bu hiç komik değil tamam mı şöyle saçma sapan şeyleri kesin!
Hayır hayır oyun falan değil ben gerçekten hislerimi açıklıyorum gerçek hislerimi.
Ona bakıp duruyordum hala olayı kavrayamıyordum  bana yaklaştı gözlerini gözlerimi dikip fısıldayarak yüsra ben sana aşık oldum lütfen beni reddetme lütfen!

ÖĞRETMENİMLE AŞK MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin