6

6 1 0
                                    

' Ne giyerse giderdi hoşuma öyle tatlı bela ki başıma'

10.08.2021

@karen.yıldırım : Böyle boş işlerle neden uğraşıyorsun kendi hesabından yazmak varken.

@karen.yıldırım: Merak etme insan yemiyorum.

17.08.2021

@karen.yıldırım : Meraklı olmadığımı iddia etmişsin ama yanılıyorsun.

@karen.yıldırım : Geldin yazdın aklıma girdin ama ne çabuk pes ettin

25.08.2021 (günümüz)

@anonimke: sen şaka mı yapıyorsun cidden uzatmaya uğraştığın o sakallarını kestin mi?

@anonimke: Hem de ben dedim diye

@anonimke : ben dedim diye

@anonimke : dedim diye ben

@anonimke : hala toparlanamadım şoktayım. Ayrıca bir insanın aklından çıkmaması nasıl bir şey öğrenmiş oldun.

@karen.yıldırım: birincisi sen dedin diye değil zaten sıkılmıştım o yüzden kestim.

@karen.yıldırım: ikincisi aklımdan çıkmıyorsun diye bir cümle kurduğumu hatırlamıyorum.

@karen.yıldırım : sadece yazan kişiyi merak ettim. Arkadaşlarımın bir oyunu olsaydı şimdiye söylemişlerdi. Meraklı bir insan olmak benim suçum değil.

@anonimke : yine de bu beni merak ettiğin anlamına geliyor.

@karen.yıldırım : hayy ağzına laf verdik. Nasıl düşünmek istiyorsan öyle düşün.

@anonimke: ağzıma laf vermek olarak görme merak ediyorum sadece - senin gibi- uzun zamandır merak ettiğim aklımdan çıkmayan çocuk şimdi beni merak ediyor vay be.

@karen.yıldırım : Sadece meraklı bir insanım dedim ya kişisel algılama.

@anonimke : neysee bugün okula neden gelmediğini öğrenebilir miyim peki.

@karen.yıldırım : demek bizim okuldansın güzel.

@karen.yıldırım : bir işim vardı ondan gelemedim

@anonimke: hass.. kendi kendimi yaktım dimi ben şimdi

@karen.yıldırım : biraz öyle oldu sanki

@karen.yıldırım : ama aklımda harika bir fikir var sen bu kendimi ele vericem korkusunu bir kenara bırakıp bana direkt kendi hesabını versen mesela.

@anonimke: hahaa komikmişşş

@karen.yıldırım : bak dediğim gibi insan yemiyorum ben de senin gibi biriyim bu kadar çekinecek ne var ki

@anonimke : benim kendimden tamamen emin olmam gerekiyor çokça kez platonik takıldığım oldu tamam sen farklısın bunu hissediyorum ama ne zaman platonik olduğum biri ile konuşsam bütün her şey bitmiş gibi oluyor nasıl anlatırım bilmiyorum. Belki de hepsi hevesti hatta belki sen de öylesin eğer öyleyse ikimiz de kırılıcaz ben bunu yapamam.

@karen.yıldırım : tamam o zaman bir süre böyle konuşup birbirimizi tanımaya çalışalım bakalım zaman bize ne göstericek.

@anonimke : işteee benim de istediğim bu teşekkür ederim.

@karen.yıldırım : teşekkürlük bir şey yapmadım ki. Neyse benim şimdi biraz işim var sonra görüşürüz.

@anonimke: görüşeceğiz (19.04)

@anonimke : üstüne bir şeyler al akşamları serin oluyor (19.06)

@karen.yıldırım: peki anne (19.20)

@anonimke: affeerriin (19.22)

(Görüldü 19.23)

@anonimke: sarı hırkan güzelmiş ama çalsam bana daha çok yakışır (19.50)

@karen.yıldırım: yuh be kızım üstüme çip mi taktırdın ne yaptın. Nerdesin.

@anonimke: kdkaşkxşs korkma korkma sadece azıcık yanından geçmiş olabilirim az önce.

@karen.yıldırım: bu ne aq yanımdan geçiyorsun ve ben seni fark etmiyorum çünkü seni tanımıyorum.

@anonimke: her zaman olduğu gibi neyse iyi eğlenceler size.

@karen.yıldırım: teşekkürler anonim.

(Görüldü 20.01)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAUDADE (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin