Dağda Devriye

132 2 1
                                    

Yine her zamanki gibi dağda küçük bir ekiple devriye geziyorduk.Ekipte 10 kişi vardı ben bin başıyım komuta bendeydi her yeri her otu her taşın altına bakarak gidiyorduk iyi ki bakmışız 4 gün önce dağda 2 kişi Pkk'yla çatışmaya girmiş ve bize öldüler haberi gelmişti ama onbaşı hakan ve çavuş melih yaralı bir şekilde saklanmışlar nasıl hâlâ yaşıyorlar anlamamıştım hemen ekiple aldık iki askeri ve güvenli bir şekilde ordu hastanesine götürdük.Yanlarına gittiğimde ise sordum-"Nasıl oldu nasıl hayatta kalmayı başardınız anlat herşeyi hakan koçum."dedim ve anlatmaya başladı-"Komutanım melih çavuşla öylesine gezelim dedik 10 Pkk'lı bizi görmüş ve pusu atmışlar biz herşeyden habersiz giderken uaktan bir kurt koşarak bize geliyordu ki pusu atılan yere basıp havaya uçtu anladık pusu olduğunu,hemen saklandık destek istedik destek gelene kadar yakalanırdık o yüzden tam mühimmatla çıkmıştık direk taaruza geçtik 4 tane it ölmüştü çoktan cephane gittikçe azalıyor yanımızda ise sadece 2 bomba vardı onları sona saklıyorduk onlarda destek istemişti ama biz dayanmalıydık ben tam çıkıp ateş edicektim ki omuzumdan  mermi yedim kanamam çoktu karargâhtan bayağı uzaktaydık ne yapacağımızı şaşırdık cephane sınırlı olduğu için dikkatli kullanıyorduk 3 tane Pkk'lı geliyordu ki melih çavuş farkedip biraz benden uzaklaştı pusu atmak için,benim yanıma gelen 3 kişinin ölmesi bir oldu hakan başarmıştı 3 kişi kalmıştı onlar özel eğitimli gibi birşeydi melih fazla kötü yaralanmıştı ordan uzaklaşmamız gerekti sessizce süründük yavaşca uzaklaşırken biri ayağıyla üstüme bastıtek hamlede yere düşürerek bıçağı boğazına dayadım ve öldürdüm ikiye iki kalmıştık ama ben çok acı çekiyordum melih'le yardımlaşarak güzel bir yer bulduk girdik hepsi önümüzden geçiyordu silahı kontrol edicek kadar gücümüz yoktu bayılmıştık ayıldığımızda kanamamız durmuş ve temizlenmiş bir vaziyette bulduk kalkıp gidecek halimiz yoktu telsizimiz yoktu parçalanmıştı ekipler bizi bulamadı ama sonra geldiniz ve buldunuz."Hakan koçum çok iyi bir başarmışsınız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Türk AskeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin