Karakterler

3.1K 109 10
                                    

Elena Soyder.

Elena Soyder,Ecevit Soyder'in kızı ve Soyderler holdigin tek varisi. S.O.Y kolejine( soy koleji Soyderlerin ve Atasoyların ortak açtığı bir okul.)giden 17 yaşında,esmer mavi gözlü 1.80 boylarında motor kullanan ve yarışlara katılan gerçeklerden soyutlanmış ama maskesini benimseyen kız.

Ecevit Soyder.

Ecevit Soyder, Soyder holding yöneticisi.Atasoyların ortağı.Her sosyetede bulunan iş dünyasının gözdesi bir o kadarda başarılı ihaleleri için her şeyi göze alabilecek kadar da hırslı 43 yaşında bir adam.

Rüzgar Atasoy.(Multimedia.)

Rüzgar Atasoy,Mehmet Atasoy'un yakışıklı Atasoyların tek varisi olan biricik oğlu.S.O.Y kolejine giden 17 yaşında esmer kahve rengi gözlü 1.87 boylarında her kızın hayalindeki erkek ,playboy ve okulun basketbol takım kaptanı kendi acılarını unutturan bir maskeye kurban giden duyguların ruhsuz sahibi.

Mehmet Atasoy

Mehmet Atasoy, Atasoy holdingin yöneticisi. Soyderlerin ortağı.Her sosyetede bulunan iş dünyasının gözdesi bir o kadarda başarılı ihaleleri için her şeyi göze alabilecek kadar da hırslı 43 yaşında bir adam.

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem tecrübesizim fakat wattpatta 68 tane kitap okudum.Bu bilgilerime dayanarak bu hikayeyi kurgulamaya başladım.inşallah beğenirsiniz . Bunlar ana karakterlerdi gelecek bölümde (bu bölüme 15 vote gelirse yazmayı düşünüyorum)yan karakterleri yazıcam görüşmek üzere :)

ORTAĞIN OĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin