Lassan komótosan ballagót az utcán. Mellette botladozott egy fiatalabb fiú. Már sötét éjszaka volt. A fiatalabb meg botlott a saját lábában és mielőtt az aszfaltba csapódott volna Kakashi el kapta a pólóját és vissza húzta. Kissé lejjebb ereszkedett és Naruto karját át vetette nyakán. Kissé zavarba jött a közelségétől.
-Gyere. Segítek.-A férfi tudta, hogy egyedül nem fog tudni haza vergődni. Kis idő múlva haza értek le segítette Naruto cipőjét és a sajátját. Be vezette a fürdőbe le hajtotta a wc fedőjét arra ültette rá a fiút.
-Sensei....
-Igen Naruto?
-Szerintem be rúgtam.... -Kakasi el kuncogta magát. Le vette saját és az ő kabátját. Picit ő is meg tántorodott. Kakashi nem volt részeg csak be volt csiccsentve. Kissé habozott a fiú pólójának a le vételebe. De végül le húzta és felre dobta. Elé guggolt de mikor meg látta a hó fehér izmos felső testet halvány pír jelent meg arcán. Hosszú percekig csak bámulta.
-S-s-sensei...fázom.
-Oh persze ne haragudj. Csak el bambultam. - Az övét kezdte babrálni elég lassan. Nagyot nyelt mikor már a gomb és a cipzár is le volt húzva. Végül erőt vet magán és le húzta a nadrágot a fiúról majd az alsót is ekkor viszont le fagyott. A pírt fel váltotta a vöröség. Ott volt tőle pár centire. 2 kezével a fiú combja mellé támaszkodott és meg szorította azt. „Állj fel te részeg perverz idióta!”
-Kakashii. Hányni fogok. -Közölte a tényt Naruto. Ez pont elég volt ahhoz hogy ki zökkentse a férfit.
-Uhm. – Kakasi fel húzta a fiút fel csapta a fedelet és a wc elé térdeltette. Naruto 2 kezével fogta a szélét.
-Meg tudod tartani magad?
-Phersze. – Ahogy el engedte a fiú el kezdett előre dőlni. Kakashi oda tette a tenyerét aminek Naruto homloka neki csapódott hatalmas csattanással.
-E..ezt mért kaptam? -Siránkozott a fiú.
-Istenem. -Sóhajtott Kakashi szabad kezével be dugta a kádba a dugót miközben másik kezével Naruto homlokátt tartotta. Érezte ahogy mocorogni kezd majd el kezd hányni.
-Te se kapsz több piát... -Simogatta a hátátt.-Jól van add ki hidd el jobb lesz. – Miután a fiú ki hányta magát le törölte a szájat és meg nyitotta a meleg vizet.
-N..nagyon fázom... -Naruto hozzá bújt a férfihez aki meg dermedt. „Uralkodj magadon!”
-Nem soká kész a meleg víz. – Mikor végre meg telt a kád Kakashi karba vette a fiatal tanítványt és lassan bele ültette a kádba. Aki egy kéjes nyögéssel jelezte, hogy mennyire jól esik neki. „Miért adsz ki ilyen hangokat!?” Naruto fel emelte a 2 kezét.
-Naruto ne csin...-Mielőtt be fejezhette volna a fiú bele csapott a vízbe. A férfi ezüst tincseiről csepegett a víz. A pólója és a nadrágja is kapott belőle. „Csodás azt terveztem hogy miután le fektettem haza megyek...” Egy nagy sóhajtás kíséretében le vette a felsőjét és a nadrágját. Le mosdatta a fiút az érzékeny testrészelet ki hagyva miután meg törülköztette ismét karba vette be vitte a hálóba és le fektette az ágyra.
-Jó éjt. – A fiú egyből el is nyomta az állom. Kakashi le ült mellé. Végig simította az arcát. Majd mellkasát. „Állj le!” Szív verése fel gyorsult ahogy keze egyre lejjebb vándorolt. „Nem szabad!” Halkan szuszogni kezdett. Keze ágyéka felett meg állt. Kissé meg remegett. Ki rántotta a kezét a takaró alól és be viharzott a fürdőbe. Rá támaszkodott a csapra és le nézett alsója szorította. Egyik kezével végig simított rajta.
-Ahhh.- Halk nyöszörgés hagyta el a szájátt. „Nem bírom!” Meg szabadította magát a szorító ruha darabtól. Erősen rá markolt. Először csak finoman és lassan kezdte húzogatni kezét rajta. Másik kezével szorítani kezdte a mosdó kagyló oldalát. Fejét hátra hajtotta.
-Naruto...-Motyogta és a fiú vékony, fehér testére gondolt. Nem kellet sokáig
kényeztetnie magát. -Gyhhh! – Nedvével be terítette a padlót. Hangosan szuszogva nézett lefelé. Szégyen és kéj keveréke öntötte el a férfit. Eddig olyan jól viselte. Miután el takarított maga után a kanapén tért nyugovóra.
Pár nappal később Kakashi egy patak parton ülve olvasott. Naruto is meg jelent.
-Hé Kakashi! -Sétált mellé.
-Hm? – Nem nézett rá.
-Valami fontosról lenne szó. -Ült le és nézte a kis patakot. Még mindig nem nézet fel a férfi. -Valami nincs rendben velem.
-Ezt hogy érted?
-Nem tudom. Áhh mindegy is! -Legyintett széles mosollyal.
-Te tudod.- Szeme sarkából rá pillantót.
-Nem eszünk egy Ráment vagy iszunk valamit?
-A legutóbbi eset óta el mondtam neked, nincs több pia.
-Ahj ne már! -Feküdt hanyatt.
-Nem foglak megint haza hurcolni és meg hánytatni mint valami csecsemőt.
-És nem akarsz át jönni filmezni?
-Filmezni? -Nézett rá a férfi.
-Jah ma nincs semmi dolgom és unatkozom. Sasuke és Sakura együtt lógnak. Kakashi sóhajtott.
-Joh legyen. -Állt fel.
-Komolyan? – Ugrott talpra.
-Mennyünk mielőtt meg gondolom magam.
-Sirály! -Indult meg.