Kısa Zaman|1

42 5 0
                                    

17 Ağustos 1979

Weasley ailesi her zamanki gibi geçiriyordu, Molly Weasley iki aylık hamile idi. Molly her zamanki gibi uyanınca aşağıya inmişti ve kapıyı açınca yerde bir çanta ve yanında bir sepetin içinde bebek bulmuştu. Merlin aşkına, kim bıraktı seni buraya?” Diye kendi kendine sorgulamıştı.

Arthur Weasley aşağıya inince karısının kucağında kendine hayran bırakan bir bebek vardır. “Molly, ne oluyor? Bu güzel bebekte nereden çıktı böyle?Diye merakla soruverdi hemen. Bilmiyorum Arthur, demin kapının önünde buldum, sessiz sakin yatıyordu. Bu çanta ve sepet vardı yanında bir tek.” Diye mırıldandı Molly.

Sepetin içinden bu mektup çıktı, sen gelmeden okumak istemedim.” Dedi Molly hemen ardından. Sevgili Bay ve Bayan Weasley, şuan sizi nereden tanıdığımı sorguluyor olabilirsiniz, anlatacağım. Belki bilirsiniz iskandinav mitolojisini, orada bir yer var adı da Niflheim'dir.

Ben o yerin tam kendisiyim. Niflheim diyarların en eski olanıdır. Normalde sizin bildiğiniz şekilde Ragnarok yani kıyametten sonra tüm tanrı ve tanrıçalar dirilecekti ama öyle olmadı. Her yer yıldı, her yerde kaos var. Tüm diyarlar yıkıldı. Bende sadece evrenin başından beri olduğum için kendimi biraz ayakta tutabiliyorum, ama benim de yıkılmam çok yakındır.

Şuan bunları neden size anlattığını merak ediyorsunuzdur. Çünkü bulduğunuz çocuk benim kızım. Şuan kafanız karışmış olabilir, ben Niflheim, diyarların en eskisi, en güçlüsü ve en kozmik olanıyım. Güçlerimin hepsi kızıma geçti. Onun bir babası yok, yada annesi. İkisi de aynı kişi Nilfheim, yani ben. Ama siz kısaca bana annesi diyebilirsiniz. O, en çok sizin yanınızda güvenli olurdu. Ona iyi bakacağınızı biliyorum.

Çantanın içinde iki tane Gringotts anahtarı olacaktır, 1373 numaralı kasadaki her şeyi kullanabilirsiniz, o kasa tamamen size ait. 1521 numaralı kasa da kızıma ait. Çantada ki ve kasasındaki her şey benden kızıma miras. Kızım büyüdüğünde her şeyi uygun bir dilde antacağınızı biliyorum. O çok özel bir çocuk. Size bazı güçlerini anlatayım, gerisini o zaten keşfedecektir.

Niflheim yani ben; sis, buz, kar ve soğukluğun diyarıyım. Yani teni siz insanlardan her zaman çok daha soğuk olacak bu çok normal, sizin gibi o da üşüyebilir ama çok değil; hayvanlar ve bitkilerle konuşabilir, uçabilir, zihin okuyabilir, ışınlanabilir, asa olmadan büyü yapabilir, havayı ve suyu kontrol edebilir.

Çantanın içinde bir asa var, onu kızım için özel olarak ben yaptım. Yggdrasill ağacından, yani Dişbudak. Yggdrasill ağacının tüm diyarlarda bir parçası vardır ve çok özel bir ağaç. Evrende tektir. Bizim buralardaki asalar biraz farklı olduğundan sizin kültürünüze göre yaptım. Yggdrasill ağacı, özü Niflheim kalbi çekirdeği ve Niflheim buzu, 34 cm ve kırılmaz derecede sert.

Ben her zaman onu izliyor olacağım. Her şeyi anlayacak yaşa geldiğinde ona diğer zarfı vermenizi rica ediyorum. Kızımın adı üstünde sarılı olan battaniyede de yazılı ama ben genede söyleyeyim, Euryphaessa Phoebe Nilflheimdottir. Doğduğu tarih 12 Haziran 1979'dur. Onu hep sevecek ve izleyecek olan annesi, Niflheim.’

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Euryphaessa P. Niflheimdottir/ Büyücülük EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin