1. fejezet: A Váratlan Találkozás

79 3 1
                                    

Rick éppen a szupermarketben vásárolt, egy pár új macskafülre volt szüksége. Egy tudományos projemten dolgozott és ahhoz is szerzett be kellékeket. Azomban sosem sejtette volna, kibe fut bele. Ahmint balra nézett, meglátta ősi nemezisét, Fehérlófiát, ahogyan kását vett. Alig hitt a szemének. Fehérlófia odafordult és szemével lyukat fúrt a tarkojaba és a Tesco polcaiba.
Hát ez a pillanat is eljöt.
Egymás szemébe néztek. Mindkettőjüknek az összes régi wmlék eszükbe jutott hirtelen.

A kis Fehérlófia, aki még fakérget se tudott húzni, mindig is utalta a macskákat. Rick szobalányruháját és műanyag macskafüleit ki sem álltahha.
Ez pedig azert volt, mert egy macska okozta anyja halálát.
Elvette előle az utolsó 10 deka párizsit, amitől édesanyja méj depresszióba esett, és annyi lópálinkát ivott, hogy elvitte a mája. #brockenhart #depresin😔😔💔🙋🥀🖤

Azóta ki sem álhatta Ricket. Minden alvásidő után megverte, de ő mindig okosabb volt nála, ezért tudománnyal túl járt az eszén. -szöget tett a fecskéjebe- jancsi szöget...
De Fehérlófia se volt rest; felakasztotta a fogasra az aliexpresszes szobalányruhájánál fogva osztán ott lógott amégy a portálpisztolyával ki nem szabadult. (ennek köszönhet 20 centit)
Megfogadták, hogy ha bele is halnak, leszámolnak egymással egy nap.

A régi emlékeket sosem feledték...

Rick Catboy és Fehérlófia - Az Évezred HáborújaWhere stories live. Discover now