6.fejezet:Legyen hó és homó

26 1 0
                                    

Rick azon nyomban felismerte ezt a zenét...
Továbbmentek a mostmár tudhatóan Jégpalota felé. Talán Elsa eligazítja őket és tud valamit ŰrGunyacsápról. 
Beléptek a palotába. A vár látvány helyett viszont kicsit más fogadta őket. Nem volt olyan rideg a palota mint számítottak rá, földi állatkák szaladoztak mindenütt és, bár kicsit fagyott, de virágok is díszítették a lépcsőkorlátot és csillárt. Hamar meg is tudták az okát, ahogy Sofia hercegnő futott le a lépcsőn boldogan, Elsa utána, dalra fakadva. De abbahagyták a falolást, amikor észrevették új vendégeiket. Elsa kecsesen elmosolyodott.
"Üdvözöllek a párterápián. Én Elsa vagyok, ez pedig Sofia. Vele ne foglalkozzatok, kávét és sütit kérhettek tőle." Sofia képe kicsit lekornyadt.
Fehérlófia és Catboy Rick kérdően néztek egymásra.
"Itt valami tévedés történhetett.- szólalt meg Catboy Rick — Mi nem vagyunk egy pár, csak azért jöttünk, hogy megtudakoljuk, mit is akar ez a nevezetes ŰrGunyacsáp. Tényleg a klarinétjátékával csalja csapdába az áldozatait? Idegozott minket és nem tudjuk mit akar és-"
Elsa csilingelő kacajával félbeszakította Rick monológját.
"ŰrGunyacsáp a munkatársam és jó barátom. Azért hozott ide mert az egész univerzum shippel titeket és össze akarunk házasítani.
Alig hittek a fülüknek. Elkerekedett a szemük és leesett az álluk és nem tudom mi történik még amikor meglepődnek az emberek, de azok.
"Micsoda?,?,??!,!!,,!?,"  Üvöltötték egyszerre. "Ez a legnagyobb orbitális hülyeség amit valaha hallottam. Hát én összeszarom magam. Ezt honnan szedték? Túl sok Wattpadot olvastak ezek az anyaszomorítók." Ezzel rick egyenesen a lelketekbe bámult. Ti megnyomorodott gyászkeretek, mi a faszt csináltok az életetekkel hogy ezt a tehénszart olvassátok. Biztos vagyok benne hogy 80%-otok csak jegeskávén él rendes kaja helyett és a Wattpad legsötétebb oldalán van. Bónusz pontok ha Pinterest fűgőséggel is boldogultok (Nem most nem magamat írtam le👀👀😶😶🚪🏃)

Na de komolyan

Egyetek.

na szóval

Elsa csak mosolygott. Kezdtek aggódni egy kicsit. Tényleg komolyan gondolja...?
"Ez a tagadás első fázisa, nem akarod bevallani az érzelmeidet mert egy megnyomorodott öreg trotty vagy. Méghozzá az ősellenségedről van szó, szóval teljesen érthető. De ne féljetek, lesz elég időtök megbarátkozni egymással és magatokkal."
Kezdtek komolyan aggódni. Nem értették mi történik, egyáltalán miről van szó és hogy ezzel mire utalhatott Elsa.
Abban a pillanatban óriási csattanással becsukódott mögöttük az ajtó. Itt volt elég.
"Köszönjük az ajánlatot jóasszony, nade nekünk mán igazán indulni kéne" szólalt meg végre Fehérlófia, hallható szorongással a hangjában.
"Oh, nem mentek ti sehova" folytatta a bájos mosolygást Elsa, és mielőtt észbekaphattak volna, Sofia kulcsra zárta az óriási kaput.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rick Catboy és Fehérlófia - Az Évezred HáborújaWhere stories live. Discover now