Evettt yepis yeniii bir hikayem ile karşınızdayım. Bu hikâye de kendimden bir şeyler var. Birazcık gerçeklik içeriyor.
Çookkk heyecanlıyım anlatamam.
Evet sizlerden tek isteğim yorum yapıp yıldızlamanız.
Ve vee Yokluğunda hikâyeme son hız devam ediyorum ordada durumlar baya karıştı. Neyseeee
Buyrunuzz yeni, taze hikayemin ilk bölümüne.
Okumadan önce tanıtımına göz atmanızı tavsiye ederim. Buyrun bebekler.
" Geliyorrrr".
Gür sesimle takıma bağırdım.
Bir hızla vurduğum servis maç sayısını getirebilirdi. Bu yüzden servisi çok iyi kullanmam gerekirdi.
Gözlerim tribüne kaydı. Efe ordaydi. Ve pür dikkat bana bakıyordu.
Efe can dostumdu. Ve bu sene yollarımız ayrılıyordu.
Hakem düdüğü çaldı. Topu sektirdim sektirdim ve topu havaya fırlattım. Sıçrayıp karşı takımın smaçörünü hedef aldım ve vurdum.
Smaçöre giden top onun sendelemesini sağlamıştı neden mi?
Çünkü tam kafasına yollamıştım. Şansıma ki oda Efe'nin platoniği olduğu Ceyda'ydi.
Şans işte ne yaparsın.
Hızla yerime geçip savunmaya geçtim.
Ceyda topu karşılayamamış ve yere kapanmıştı. Top Ceyda ya çarpıp dışarı çıkarken maç sayısını kazanmıştık.
Bütün takım ve antrenörümüz üzerime koşarken seyirciler çığlık çığlığa bağırıyordu.
Kader kucağıma atlayıp beni yere yapıştırmıştı.
" Sen ne nesinnn beeee o nasıl servisss"
Hepimiz sevinç ve mutlulukla eğlenirken.
Efe'den yiyeceğim azarı düşünüyordum.
......
"Kızım başka oyuncu mu kalmadı da gittin benim Gül kokulumu buldun"
Kader yüzünü buruşturup " gül kokulum mu? Sen birde onu maçta kokla"
Kadere gülüp " Kader suss"
Omuzlarını silkip " gerçekler tatlım"
Efe suratını ekşitip " kimse ondan soğutamaz beni hele de sizzz"
Hele de biz mi?
Banktan inip " hele de biz mi? "
Bu söylediği biraz kırıcıydı ama bunu falan kafama takamazdim. Şu an keyfimi hiçbir şey bozamaz.
Efe saçlarını düzeltip " öyle demek istemedim"
Tek kaşımı kaldırıp " ben gidiyorum çok yorgunum"
Kapalı spor salonun bahçesinde oturuyorduk evim buraya yürüme mesafesindeydi.
Kader bankın arka kısmında ki çimlerin üzerinden kalkıp " bende gidiyorum babalık beni bekler"
Kader lafını bitirip yürüdü. Efe'ye bakış atıp elimi kaldırdım ve yürüdüm.
" Kızlar size dondurma alırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ
Truyện Ngắn08.10.2021 -----KESİT----- Sıkı sıkı tuttuğu elimi hiç bırakmamış halde dövmeciden çıktık. Dövmecinin önünde ki banka oturduk. " cidden bunu yaptık mı Efe" Efe'nin yakası, saçları darmadağındı. Az önce yaptırdığımız dövmelere bakıp gülümsedi. "...