vakantie:)

42 0 2
                                    

Ron heeft zijn eerste jaar gehad en verteld over Harry 2de jaar begon net zoals in de films maar lisa heeft nog steeds geen brief gekregen we zitten nu in de laatste week van de vakantie voor dat het 3rde jaar begint.

Lisa POVS:

De laatste week is aangebroken voor dat de rest weer mag gaan naar Zweinstein ik zit aan tafel met de Weasleys in de tussentijd ben ik Harry beter leren kennen en zijn we best close.

De uil van de weasleys kwam weer eens post brengen en de stapel brieven pleurd hij gwn neer op de keukentafel waardoor alle borden en glazen rinkelen en bijna vallen maar Molly had al een spreuk uitgesproken zodat ze blijven zweven.

Molly bekijkt de brieven en krijgt weer een glimlach op haar gezicht als ze bij de laatste brief aan komt

'Lisa?' vraagt Molly.

'Jaaaa?' vraag ik verbaasd
'Weet je nog dat je 2 keer geen brief kreeg van Hogwarts?'

'ja zekers wat is ermee dan?'

'JE BENT AANGENOMEN!!!!'

'NO FREAKING WAY!'

(omg nee dit is gwn mijn droom eindelijk heeft Dumbledore gezien dat ik goed ben)

----- TIME SKIP NAAR DE TREIN VOOR HET 3RDE JAAR------

ik zit in de trein om naar zweinstein te gaan en er komt een jongen naast mij zitten terwijl ik naar buiten zit te staren.

'uhm... hey kan ik hier komen zitten?'vraagt de jongen.

'ja hoor' als ik zijn kant op kijk en een glimlach heb.

hij komt naast mij zitten en steekt zijn hand uit ' ik ben Malfoy, Draco Malfoy'

ik neem zijn hand aan ' Lisa Potter'

'Was jij niet het meisje die ik tegenkom 2 jaar terug tegen kwam op het station?'

'Uhm oow jij bent dat ik herkende je even niet meer' Zei ik lachend.

' HA ikke jou wel hoor jouw hoofd is niet makkelijk te vergeten' Zei hij terwijl hij mij aan zat te kijken.

'HAHA ouchh' Zeg ik lachend.
'Het was een compilment want je bent oprecht een mooi meisje' Zegt Draco met rode wangetjes.
'Ow haha nou dankjewel jij bent ook niet verkeerd hoor' Zegt ik met een glimlachje.

we hebben nog een beetje gepraat totdat we moesten omkleden en klaarmaken voor de ceremonie. Ron, Harry en Hermione kwamen nog langs en keken afschuwend naar Draco.

'wat doe je bij hem?' vraagt Harry.

'oow kom op Harry dat jullie hem niet mogen betekent niet dat ik niet met hem mag omgaan. '

Harry rolt met zijn ogen en mompelt iets.

' Wat zei je? zeg ik een beetje geïrriteerd.

'Niks hoor' en met die woorden lopen Harry, Ron Hermione weg.

draco malfidus x Lisa PotterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu