5

8 0 1
                                    

Uzaktan özlemek deli gibi özlemek ama dokunamamak. Belkide başkasıyla olacaksın belki çoktan başkasını buldun. Mutlusun. Bense seni özlüyorum ve bana büyük bir yük bırakıp gittin. Çok uzaklardasın şimdi bana zarar verip kendi mutlu hayatına döndün. Çok mutlu olacağın kendi hayatına.

     Benim için de yeni şeyler oldu sayılır. Yeni bir düzene alışma çabası bir yandan bana bıraktığın acıyla boğuştum ve üstüne bir stres var üzerimde. Ama güçsüz bir insan değilim toparlanirim. Bu gün farklı bir arkadaş ortamında bulundum. Sokağın ortasında bir çay ocağından aldığımız iki tabureyi kaptık ve ellerimizle ritim oluşturduk. Sonra 6 kişi şarkı soyledik. Arada kafaya dikip sigara dumanıyla alkolün bizi daha mutlu etmesini sağladık. Birden durdun bana bakarak güzel bir şarkı söyledin. Farklıydi bu şarkı daha önce hiç duymamıştım. Sonra şişeleri devirip etrafı topladık kazandığımız parayla birkaç paket sigara alıp dersaneye geçtik. Giderken yolda yanıma yanaştın. O şarkıyı kendin yazdığını söyledin kulağıma. "Senin için yazdım" dedin. Ve yürürken bana derin gozlerinle bakarak birşeyler anlattın. Sanki o an o yol hiç bitmedi uzadıkça uzadı. Biz konuşalım sen bana bak diye zaman yavaşladı. Dudaklarına bir sigara alıp yaktın bir kez içine çekip bana uzattın. Dudaklarına değmiş sigarayı aldım ve dudaklarıma aldım. O dumanı içime cekip dudaklarımdan tekrar dışarı bırakırken beni uzun uzun izledin dikkalice süzdün. Sonra önüne bakıp kendi sigarandan çektin. Hafif güzel kafalarla derse oturduk ve saatlerce çalıştık. Bazen durdum ve sana bakıp uzun uzun düşündüm. Benim bu şehirden kurtulmam lazımdı ve bunun için çok çabalamam gerekiyordu. Belkide çok geç kalmıştım sana bağlanmamak için. Ama beni sen bile etkileyemezsin artık. Duygularımı kabartman beni etkileyebileceğini gostermezdi değil mi?
Umarım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Gör DiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin