Din capitolul anterior
Si cand deschid usa....Înapoi la prezent
Si cand deschid usa șoc si groaza , în fata ușii se aflau o mulțime de reporteri care țineau microfoane înspre mine si Jimin ,si in stânga se aflau jurnaliști de la PROTV si ANTENA1 si de la nu știu câte programe TV. Eu si Jimin fiind încă într-un șoc , am decis sa sparg liniștea:
Eu:Bună Dimineața presupun , ce Dumnezeu se întâmplă aici , a murit cineva ,trebuie sa dau declarație ?
Un reporter:Bună Dimineața doamna Rebeca, nu va faceți griji nu a murit nimeni si.....
Nu apuca sa termine tot ca intervine o alta reporterita:
Reporterița:lăsați vorba inutila si sa trecem la subiect , Doamna Rebeca este adevărat ca sunteți impreuna cu domnul Jimin ?
WoW , ce rahat vorbeste asta Eu sa fiu Inpreuna cu Jimin!? Si da am accentuat cuvântul "impreuna", ma uit la Jimin si el se uita la mine și nici nu apucam sa zicem ceva ca de-o data incepe avalanșa întrebărilor
Toți reporteri: De cat timp sunteți inpreuna, cand vati cunoscut , ce va place unul la altul , ati avut primul sarut , ati petrecut seara impreuna????
Intervin aici:
Eu:wowow ce se petrece aici si de unde va venit aceasta idee?
Jimin: exact , de unde naiba va venit idee asta, si nu va este rușine sa veniți și sa faceți atâta deranj la usa unor celebrități!?
Jurnalist:haideți nu va mai prefaceti oricum toată lumea știe ca sunteți impreuna , dovezile o arata.
Eu si Jimin: Dovezile !?
Reporteriță:da,dovezile uitați aici *scoate niște poze cu mine și Jimin cand ne-am sărutat la restaurant*
Eu:ce bâte puteți fi , nu vati gândit nici măcar puțin ca putea fi un accident, si chiar asa este adică.
Reporter:hai nu va faceți ca nu știți, dacă nu erati impreuna atunci de ce Jimin iese de la tine din camera
Eu:pentru ca aseara era beat si lam adus la mine pentru ca nu știam unde este camera lui ,dă.
Reporteriță:atunci de ce ma rog Jimin este murdar la gura de același ruj pe care îl porți si tu ?
Jimin:asta este pentru c-
Nu apuca sa zică nimic ca intervine doamna Sol Ah:
Sol Ah: da adevărul este ca ei nu doar ca sunt impreuna dar sunt și pe punctul de ase mărita!
Eu si Jimin:Sta-
Nu apucam sa continuam ca intervine iar doamna Sol Ah:
Sol Ah:gata copii nu trebuie sa mai țineți secret.
Spune asta si se uita la noi cu fața aia de luați-vă după mine.
Jimin:daaa adevărul este ca eu si Rebeca suntem un Cuplu *si forțează un zâmbet*
Sol Ah:bun acum ca ati aflat puteți pleca pentru ca noi trebuie sa plecam în oraș ca sa facem pregătirile pentru nunta .
Atunci reporteri își iau la revedere si pleacă fără nici o grija. După care Sol Ah ne baga în camera și intra si ea cu noi după care ne spune:
Sol Ah:copii , uitați care e treaba , imi pare rau dar trebuie sa va căsătoriți prin contract.
Eu:stai ce!? De ce? Tu nu iești surprins?
Jimin: nu iești prima cu care trebuia sa ma căsătoresc prin contract!
Eu:adică au mai fost și alte fete?
Sol Ah:da dar ele au renunțat de tot la actorie cand au auzit de căsătorie.
Eu:pai si ce te face sa crezi ca eu nu voi renunta!?
Sol Ah: uite ce e Rebeca esti cea mai buna actrita din toată compania mea , si stiu ca iti place mult sa fii actrita ,te rog nu renunță, dar crede-mă ca este pentru binele tău sa te căsătorești cu Jimin!
Rebeca:uite ce e nu zic ca nu îmi place sa fiu actrita , ba din contra ca iubesc asta , dar totuși sa ma căsătoresc cu o persoana pe care abea o cunosc și pentru care nu am sentimente!?
Jimin:uite ce e daca vrei poți renunta , este alegerea ta , dar crede-mă este pentru binele tău!
Eu:bine, nu voi renunta , accept sa ma căsătoresc cu tine prin contract!
Sol Ah: crede-mă ca ai făcut alegerea potrivita!
Jimin:mulțumesc!
Sol Ah:bun deci schimbate ca trebuie sa mergem sa iti cumparam rochia si lui Jimin costumul!
Cu astea spuse il ia pe Jimin si pleacă, după ce inchide usa imi dau o palma peste frunte și îmi spun:
Eu:doamne Rebeca cat de proasta sa fii în cat sa accepți!?
După care m-am dus cu o lene grava spre dormitor si mam îmbrăcat asa:Imi prind parul într-o coada , imi iau telefonul si ies pe usa , la usa ma astepta doamna Sol Ah.
Sol Ah:o perfect , acum haide suntem în întârziere!
Plecam afara unde ne astepta o mașină neagra frumoasa , si cand intru înăuntru observ ca trebuie sa stau fix lângă Jimin , pentru ca pe bancheta din față statea doamna Sol Ah, ce trist
Ma asez comoda lângă el, si observa ca el nici nu ma băga in seama , ce porc după ce ca trebuie sa ma căsătoresc cu el , nici nu ma baga în seama!
Jimin:ce te uiți asa insistent la mine, vrei sa ma violezi sau ce? 🤨😂
Eu:ce ai zis ma , vrei sa te bat?
Jimin:stai chill prințesă nu fii asa de rea.
Ce naiba , de unde și pana unde faza cu
"Printesa" da ce sunt eu iubita lui sau ce
Eu :cum iti îndrăznești sa imi spui printesa , porcule
Jimin:cum mi-ai zis?
Eu:cum ai auzit *si-i arăt limba*😝
Jimin:firai tu , treci în coace *încearcă sa ma prinda*
Dar ce sa vezi ca fix cand apucase sa pună mana pe mine , dita mai dâmbu, de so zguduit într-un hal masina ca o ajuns Jimin peste mine. Si doar sa vedeți ce noroc am ca fix în momentul ala a deschis si Sol Ah usa .
Sol Ah:ămm scuze intrerup ceva?
Eu si Jimin: ăăă nu e ceace pare!
Si se da repede de pe mine , si ne dam pe rand jos din mașină, după care intram in magazin.In magazin il duce pe Jimin la o usa si pe mine la o alta usa ,după care intru, înăuntru era plin de rochii de mireasa , deo data apare o doamna.
Doamna:bună ziua , numele meu este Rose si vă voi ajuta sa va alegeți rochia de mireasa.
Eu:buna ziua, bine pai sa începem.
Sol Ah:deci probezi rochiile si vezi care iti place cel mai mult bine , eu voi veni într-un sfert de ora.
Eu:bine.
Si cu astea spuse pleacă si raman doar eu cu doamna Rose . Trecuse deja vreo 10 minute în care am probat o mulțime de rochii care si care mai frumoasa , pana când am găsit una care mia atras atenția, am fost sa o probez si cand mam uitat în oglinda, am rămas uimita , aratam precum o printesa , se aseza asa de bine pe corpul meu, aceasta arata asa:Decid sa ies din cabina de proba , dar ce sa vezi ca pe scaunele de lângă usa se afla doamna Sol Ah si "viitorul meu soț", care arata asa"
Wow ce frumos ii statea , mai ca ma îndrăgostesc de el.
Sol Ah:Wow ce frumoasa ești Rebeca, aceasta este rochia ta , ce zici?
Eu: da , pe asta o vreau
Sol Ah:Jimin tu ce părere ai?
Jimin:pai iti sta foarte bine , chiar ti se așează bine pe corp!
Eu:mersi presupun.
Merg înapoi în cabina si ma schimb înapoi în hainele mele după care ies cu rochia in mana si io dau doamnei Sol Ah, ea o ia si se duce sa o plătească, în acel timp eu rămân singura lângă Jimin
Jimin:si printesa ce părere ai de îmbrăcămintea mea?
Eu:pai arati caaa, un porc castrat *si bufnesc in ras*
Jimin:tu!
si ma ia de mana după ma pune pe scaun și incepe sa ma gâdile , adică slăbiciunea mea.Incep sa rad în hohote si Jimin la fel ,după care vine Sol Ah si plecam.