Stau în camera mea de o oră și jumate deja , gândindu-mă la măreața mea alegere și anume , căsătoria mea cu Jimin, wow eu chiar mă voi căsători peste trei zile cu un băiat pe care abea îl cunosc. De-o dată o bătaie repetată în ușa , mă trezește din gândurile mele. Mă ridic a lene din pat și merg în sufragerie pentru a deschide ușa, o deschid , și când îmi ridic privirea din pământ , joc și groază era Jimin.....stai puțin, Jimin!?
Eu:Jimin, ce faci la ușa mea?
Jimin:ce vrei să spui, nu am voie să îmi vizitez viitoarea soție?
Eu:ce vrei să spui cu asta?
Jimin:să nu îmi spui că ai uitat faptul că, ne căsătorim peste trei zile?
Eu:cum să uit!? M-am gândit la asta non stop.
Jimin:deci asta înseamnă că ești încâtată?
Eu:daa , foarte 😐
Jimin:atunci , hai să te fac eu încântată, ce zici asta?😏
Eu:adică, să mă fa-......
Nu apuc să termin ce aveam de spus că, intră înăuntru închide ușa și își lipește buzele dulci și cărnoase peste ale mele. Rămân nemișcată pentru câteva momente după care îi răspund la sărut, ce e drept, chiar sărută bine. Mă ia în brațe adâncind și mai tare sărutul după care mă așează cu fundul pe blatul bucătăriei. De-o dată pe ușa bucătăriei intră nimeni alta decât Ju Kyung, care în momentul în care ne-a văzut a rămas împietrit și rușinată.
Ju Kyung:Ăăăămmm......scuze,scuze promit că nu am văzut nimic *și se întoarce cu spatele*.
În acel moment ne desprindem unul de altul , rușinați de cele întâmplate.