Başlangıç

92 5 35
                                    

Merhaba ben Emily, Pasifik Bay polis teşkilatında çalışan başarılı bir polisim. Polisliğe henüz yeni başlamış olmama rağmen kariyer basamaklarını hızla tirmaniyordum. Bunu bürodan iş teklifi aldığımda fark ettim tabi farkında bile değildim bu kadar başarılı olduğumun aslında. Bir gün karakolda oturmuş lattemi içerken Andrea beni ofisine çağırdı.

"Umarım konu kahve keyfimi bölecek kadar önemli bir şeydir şef Marquez. Bilirsiniz kahve içerken rahatsız edilmekten hiç hoşlanmam."

"Öyle canim merak etme. Seninle görüşmek isteyen biri var."

"Kim?"

"Bürodan ajan Jack Archer."

"Büro mu???"

Çok şaşırmıştım çünkü Büro dünyanın en yetenekli dedektiflerinin çalıştığı bir global polis teşkilatıydi. FBI ve Interpol gibi.

"Aloo dünyadan Emily'ye... Hadi archer seni bekliyo"

"Tamam ya"

Jack Archer beni ofisimde bekliyordu.

"Selam"

"Selam. Ben Jack Archer memnun oldum."

"Bende canım bürodan gelmişsin"

"Evet sanırım söylediler. Seninle çalışmak istiyoruz başarılarını duyduk. Ama güzelliğini duymamıştım açıkçası."

Aldığım iltifat nedeniyle kızardım ve kıkırdadım.

"Haha teşekkür ederim ama ben birkaç tatlı söze kanan kolay biri değilim haberin olsun. Her neyse kabul ediyorum ne zaman başlıyorum"

"Pazartesi gel başla. Ben haftasonu burdayım pazartesi Londra'ya gidiyoruz biletleri ben alırım. Hadi görüşürüz."

"Görüşürüz"

Jack bana göz kirpip ofisimden çıktı. Aman tanrım neler oluyor nedir bu hissettiklerim. Heyecan ve mutluluk karışımı bir şey hissediyorum yoksa aşk mı bu.

Ekiple vedalaştıktan sonra evime gidip valizimi hazırladım. Haftasonu bi türlü geçmek bilmedi ama nihayet pazartesi gelmişti. Jack beni siyah Mercedesiyle evimden aldı ve birlikte havalimanına yola koyulduk.

"Araban güzelmiş"

"Sağol bebek"

"Yuh yavaş hızın 101"

"Haha biraz hızlıyımdır işte ;)"

Bir süre sonra havalimanına gelmiştik. Uçağa bindik ve Londra'ya gittik. İlk iş günüm için çok heyecanliydim. Ve tabikide Jack ile tanıştığım için de :)

Umarım bu fanfici beğenirsiniz arkadaşlar bölümler kısa olabilir ama sık atmayı düşünüyorum ehehe
Multimedya Emily bu arada

In love with a detectiveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin